اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح بزرگ‌ترین آکادمی ژیمناستیک دانش‌آموزی کشور در اصفهان

سالن ژیمناستیک بانو مصدقیان، بزرگ‌ترین آکادمی تخصصی ژیمناستیک دانش‌آموزی کشور با حضور جمعی از مسؤولان در شهر اصفهان افتتاح شد.

افتتاح بزرگ‌ترین آکادمی ژیمناستیک دانش‌آموزی کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، بزرگ‌ترین آکادمی تخصصی ژیمناستیک دانش‌آموزی کشور با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرکل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش‌وپرورش، استاندار اصفهان، رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از مدیران از فرهنگیان و ورزشکاران استان برگزار شد.

آکادمی تخصصی ژیمناستیک دانش‌آموزی بانو ناهید مصدقیان، به همت این خیر ساخته شده که دارای پیست استاندارد، چاله ابر جهت آموزش، ۶ اسباب تخصصی آقایان، ۴ اسباب تخصصی بانوان، سالن انتظار، رخت‌کن مربیان و ورزشکاران است و در آموزش‌وپرورش ناحیه پنج اصفهان قرار دارد.

آموزش‌وپرورش معدن استعدادیابی برای ورزش قهرمانی ایران است

سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین آکادمی تخصصی ژیمناستیک دانش‌آموزی کشور اظهار داشت: آموزش و پرورش مولد سلامت برای فرزندان ایران‌زمین است و اگر فرزندان ما در محیط مدرسه و ورزش فعالیت کنند از آسیب‌های اجتماعی به دور خواهند بود و ساخته چنین سالنی سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: ایستگاه نخست پیشرفت کشور آموزش‌وپرورش است، اگر قرار است این فرزندان در آینده این کشور بدرخشند باید ایستگاه اول ریل توسعه کشور را در آموزش‌وپرورش بنا کنیم، سرمایه‌گذاری در آموزش‌وپرورش از طلاق، فقر و... جلوگیری خواهد کرد چراکه هیچ دستگاهی در کشور به‌اندازه آموزش‌وپرورش شخصیت ساز و بارور نیست.

رئیس کمیته ملی المپیک تأکید کرد: آموزش‌وپرورش معدن و مزرعه استعدادیابی برای ورزش قهرمانی ایران است، سرمایه‌گذاری در آموزش‌وپرورش صد برابر سرمایه‌گذاری در محیط‌های دیگر بازدهی دارد و ثمره آن را شاهد هستیم.

صالحی امیری خاطرنشان کرد: در حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش فعالیت‌های مثبتی صورت‌گرفته و باید قدردان زحمات این عزیزان، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، استاندار اصفهان و همه معلمان باشیم چراکه همه این عزیزان افرادی فرهیخته و دلسوز هستند.

اصفهان شهر نیکوکاران و خیرین بزرگوار است

عباس رضایی استاندار اصفهان و رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین آکادمی تخصصی ژیمناستیک دانش‌آموزی کشور به نام بانو ناهید مصدقیان، با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده توسط خیرین در اقصی‌نقاط استان اظهار داشت: اصفهان شهر نیکوکاران و خیرین بزرگواری است که انجمن‌های مختلفی را تشکیل داده‌اند و فعالیت‌های مفیدی انجام می‌دهند.

وی افزود: شاهد افتتاح مراکز و مدارسی در استان اصفهان هستیم که با مشارکت خیرین ساخته شده و در نوع خود بی‌نظیر؛ و سمت‌وسوی مسیر خیرین استان کاملاً مشخص است و این افتخاری برای ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

مجهزترین آکادمی تخصصی ژیمناستیک ایران در طی دو سال به بهره‌برداری رسید

محمد اعتدادی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در مراسم افتتاح آکادمی تخصصی ژیمناستیک بانو مصدقیان ضمن تشکر از اقدامات گسترده خیرین نیک اندیش در استان اصفهان، اظهار داشت: با کمک خیر بزرگوار و با همت دوستان ما در اداره‌کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بزرگ‌ترین و مجهزترین آکادمی تخصصی ژیمناستیک ایران در طی ۲ سال آماده و این آکادمی با بهترین امکانات تجهیز شد و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی افزود: این آکادمی باعث افتخار کشور است و می‌تواند میزبان رویدادهای کشوری و بین‌المللی باشد.

بر اساس این گزارش آکادمی تخصصی ژیمناستیک بانو مصدقیان بزرگ‌ترین و مجهزترین آکادمی تخصصی ژیمناستیک کشور است که به همت خیر نیک‌اندیش بانو مصدقیان در محدوده ملک شهر اصفهان تجهیز شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول