اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

مربی دوومیدانی: احترام به ورزش مادر بازگشته است/امید زیادی به کسب مدال بانوان در بازی‌های آسیایی داریم

قهرمان سابق و مربی فعلی دوومیدانی گفت: با شرایطی که وجود دارد، آینده خوبی را برای دوومیدانی بانوان متصور هستم.

مربی دوومیدانی: احترام به ورزش مادر بازگشته است/امید زیادی به کسب مدال بانوان در بازی‌های آسیایی داریم

زهرا نبی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد سطح مسابقات دوومیدانی داخل سالن کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه رقابت‌ها هرساله دی یا بهمن برگزار می‌شد، امسال اسفندماه برگزار شد و یک سری از بچه‌ها که در آمادگی خوبی بودند، توانستند، رکوردشکنی کنند. امسال به خاطر کرونا شرایط خاصی برای ورزش جهان بود و با همه این وجود رکوردها راضی کننده بود. امیدواریم رکورها در سال آینده بهتر شود.

وی در مورد اینکه ظاهرا قراردادهای دوومیدانی کاران افزایش یافته است، گفت: سال‌ها بود که از قراردادهای پایین رنج می بردیم و بچه‌ها با پول کم مجبور بودند که در مسابقات حاضر شوند، اما خوشبختانه پس از حضور باشگاه پلیمر در دوومیدانی قراردادها شکل دیگری پیدا کرده و دید فدراسیون نیز تغییر کرد. 

*فعلا شانس کسب سهمیه نداریم/ می‌توانیم در بازی‌های آسیایی مدال بگیریم

مربی دوومیدانی با اشاره به اینکه برای المپیک توکیو شانس کسب سهمیه در بخش بانوان نداریم، عنوان کرد:  الان شرایط خیلی سخت است. بچه‌هایی که رکورد شکنی می‌کنند در رنج سنی 20 سال هستند و نیاز به تجربه بیشتر دارند. امید داریم که تا 4 سال آینده یکی دو سهمیه را کسب کنیم و البته برای بازی‌های آسیایی هم اگر همه چیز خوب برود و فدراسیون و باشگاه‌ها خوب حمایت کنند، شانس یک یا دو مدال داریم. با این شرایط در مجموع من آینده خوبی را برای دوومیدانی بانوان متصور هستم.

* احترام به دوومیدانی بازگشته است

نبی‌زاده در مورد اینکه از حمایت فدراسیون راضی هستید یا خیر، عنوان کرد: از زمانی که صیامی آمده تغییرات کلی به وجود آمده است. آرامش به دوومیدانی بازگشته و دید صیامی برای کار مثبت است. در چندسال گذشته بی احترامی به ورزشکاران و مربیان صورت می‌گرفت، اما حالا به چشم مربی و ورزشکار به ما نگاه می‌کنند و بها می‌دهند.

وی در خصوص برگزاری مساباقات بین المللی در مشهد، گفت: قرار است مسابقات فروردین ماه برگزار شود و فکر می‌کنم اولین مسابقه‌ای خواهد بود که به صورت بین المللی در فضای باز در ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول