اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رئیسی: دولت در آستانه شب عید نظارت بیشتری بر قیمت کالاها داشته باشد

نماینده مردم میناب در مجلس با اشاره به افزایش قیمت کالاها تاکید کرد: دولت در آستانه شب عید نظارت بیشتر و دقیق‌تری بر قیمت کالاها داشته باشد.

رئیسی: دولت در آستانه شب عید نظارت بیشتری بر قیمت کالاها داشته باشد

حسین رئیسی نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به افزایش قیمت کالاها در روزهای اخیر گفت: طی بررسی‌های انجام شده تورم در روزهای پایانی سال به 47 درصد رسیده است.

وی افزود: این وضعیت فشار زیادی را به اقشار ضعیف و متوسط جامعه وارد می‌آورد و ضروری است که دولت به ویژه این که در آستانه شب عید قرار داریم نظارت بیشتر و دقیق‌تری را بر قیمت کالاها داشته باشد.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکل مردم امروز تنها گرانی قیمت کالاها نیست؛ مردم امروز از یک سو با گرانی قیمت کالاها مواجهند و از سوی دیگر شاهد کمبود برخی کالاها در بازار هستند.

رئیسی خاطرنشان کرد: پس از اتمام بررسی بودجه در صحن مجلس در هفته آینده از جایگاه نظارتی خود به  طور جد موضوع گرانی قیمت کالاها در بازار را مورد پیگیری قرار خواهد داد و از مسؤولان مربوطه برای ارائه توضیح به مجلس دعوت خواهد شد.

وی افزود: نباید وضعیت بازار به حال خود رها شود و همان طور که گفتم مجلس از جایگاه نظارتی خود به طور  جد به این وضعیت رسیدگی خواهد کرد.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما پیش از این هم تذکرات متعددی را چه به صورت رسمی و  چه به صورت  غیر رسمی به مسؤولان مربوطه در وزارت صنعت داده بودیم اما متأسفانه اقدامات لازم برای کنترل قیمت‌ها تاکنون انجام نشده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول