اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

گام دوم انقلاب در بستر یک نظام مردم سالار محقق می‌شود

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: گام دوم انقلاب اگر در بستر یک نظام مردم سالاری چه از نظر اندیشه‌ورزی و چه از نظر اجرایی پیش برود، محقق می‌شود.

گام دوم انقلاب در بستر یک نظام مردم سالار محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان، اسدالله بادامچیان در نشست هم اندیشی با موضوع «راهکارهای عملی ساختن بیانیه گام دوم انقلاب» اظهار داشت: در گام دوم انقلاب هستیم و در گام اول موفقیت داشتیم و بعد از این مدت، تجربیات خوبی داریم و کارهای خوبی انجام گرفته است؛ ایران در حال حاضر به صورت یک قدرت منطقه‌ای و جهانی در سیاست جهانی مطرح است و نقش مؤثری در بازی‌های سیاسی منطقه خاورمیانه دارد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: گام دوم انقلاب اگر در بستر یک نظام مردم سالاری چه از نظر اندیشه‌ورزی و چه از نظر اجرایی پیش برود، محقق می‌شود؛ ما در کنار پیشرفت‌ها، مشکلات هم داشته‌ایم و جریانات و گروه‌ها در این سال‌ها آمده و رفته و خودشان را نشان داده‌اند و الان باید به سمت تکامل انقلاب و تکمیل جمهوری اسلامی و و تحقق دولت کریمه اسلامی پیش برویم.

وی در تشریح شرایط سیاسی جهان امروز گفت: جهان در برهه حساس و در تحولات جدی است؛ آمریکا دچار بحران همه جانبه شده و اروپا بحران چند جانبه دارد و منطقه در بیداری اسلامی در تحولات خاصی قرار دارد و کرونا نیز شرایط اقتصادی جهان را تحت‌الشعاع قرار داده است.

بادامچیان ادامه داد: اکنون که وارد گام دوم شده‌ایم، با حفظ نظرات و سلیقه‌ها باید به تعامل همه جانبه برسیم. اگر تکامل و پیشرفت کشور و رفاه مردم را می‌خواهد باید دست به دست هم دهیم و با پرهیز از درگیری‌های جناحی با تمام قوا کشور را به سوی اهداف گام دوم پیش ببریم.

وی بیان کرد: حزب مؤتلفه آمادگی دارد در گام دوم انقلاب با هر کسی مردم در انتخابات به او رأی بدهند، همکاری داشته باشد و احتمال اینکه از خود نامزد داشته باشیم هم هست و معتقدیم دولت حزبی موفق‌تر از دولت شخصی است، بهتر است به جای شخص و یا یک شخص با یک باند، یک دولت حزبی برسر کار بیاید؛ حزب مؤتلفه در سراسر کشور فعالیت می‌کند و مورد اعتماد خواص جامعه است و می‌تواند در این زمینه خدمت کند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول