اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

البرز پیشگام در اجرای طرح لبخند/ارسال 10 هزار بسته معیشتی تحصیلی به سیستان و بلوچستان

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز با اشاره به اقدامات خیرخواهانه و انجام کمک‌های مؤمنانه این مجموعه از ابتدای سال تا کنون، گفت: در راستای اجرای طرح لبخند 10 هزار بسته معیشتی تحصیلی برای استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

البرز پیشگام در اجرای طرح لبخند/ارسال 10 هزار بسته معیشتی تحصیلی به سیستان و بلوچستان

مجتبی آمرکاشی، مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با روند اجرایی طرح کمک‌های مومنانه در استان البرز، گفت: ابتدای سال ۹۹ را با کارهای جهادی آغاز کردیم و در قالب طرح کمک‌های مومنانه کارهای بسیار خوب و مناسبی در این زمینه در استان البرز رقم خورد.

این مقام مسؤول افزود: اولین کارگاه تولید ماسک در آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج به همت فرهنگیان بسیجی استان البرز شکل گرفت.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز ادامه داد: البته به مرور زمان به جهت مثمر ثمر واقع شدن کارگاه مذکور در تأمین نیاز جامعه به ماسک، تعداد کارگاه‌ها را در سطح استان افزایش دادیم که در نتیجه بیش از صدهزار ماسک توسط فرهنگیان بسیجی در این استان تولید شد.

آمرکاشی با اشاره به حضور فرهنگیان در ایستگاه سلامت جامعه پزشکی تصریح کرد: فرهنگیان جهت کمک و همراهی در ایستگاه‌های سلامت جامعه پزشکی حضور پیدا کردند. در ایام نوروز ۹۹ که همزمان با موج اول کرونا بود فرهنگیان برای کمک به مردم و التیام فضای روانی جامعه پای کار آمدند.

وی ادامه داد: البته بعد از موج اول کرونا کمک‌های مومنانه ادامه پیدا کرد و مرحله دوم این کمک‌ها در استان البرز با محوریت پویش لبخند رضایت اجرا شد که خوشبختانه همه دستگاه‌ها پای کار آمدند.

آمرکاشی با تاکید بر اینکه اجرای طرح کمک‌های مومنانه در استان البرز متوقف نشده و استمرار دارد، یادآور شد: بسیج فرهنگیان استان البرز همزمان با شروع ماه رجب در اسفند ماه سال ۹۹ ده هزار بسته معیشتی و تحصیلی به استان سیستان و بلوچستان ارسال کرد. هم‌زمان با این بسته‌ها گروه جهادی بسیج فرهنگیان استان البرز برای شناسایی منطقه، ارتباط با آموزش و پرورش شهر نیم روز و توانمندسازی فرهنگیان منطقه به استان مذکور رفتند.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز در اضافه کرد: هم‌چنین گروه جهادی بسیج فرهنگیان استان البرز زیر نظر وزارت آموزش و پرورش و اساتید و فرهنگیان بلندپایه در چند فصل طرح درس‌هایی برای فرهنگیان شهرستان نیمروز آماده شده که از طریق فضای مجازی برای آنها دوره آموزشی برگزار کردیم که این اقدام در جریان است. همچنین به تعداد کانون‌ها فعالیت‌های گسترده‌ای داشتیم.

انتهای پیام/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول