اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ظرفیت بالای تولید خوراک دام، طیور و آبزیان در کارخانه فدک باشت

مدیرکارخانه تولیدخوراک دام،طیور و آبزیان فدک باشت گفت: این کارخانه ظرفیت تولید 70 هزار تن انواع خوراک دام، طیور و آبزیان را در سال دارد

ظرفیت بالای تولید خوراک دام، طیور و آبزیان در کارخانه  فدک باشت

به گزارش خبرگزاری فارس  از گچساران، با حضور  معاون رئیس جمهور در امور اجرایی، معاون امور اقتصادی استاندار ، فرماندار، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان از کارخانه تولید خوراک دام،طیور و آبزیان فدک در شهرک صنعتی خان احمد باشت بازدید به عمل آمد.

 در حاشیه بازدید از این کارخانه  سید مهدی محمدی اظهار کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت  قریب بر  هفت هزار مترمربع و با حجم سرمایه گذاری 160 میلیارد ریال که با سرمایه شخصی بوده این کارخانه احداث شده است.

 مدیر کارخانه تولید خوراک دام،طیور و آبزیان فدک  با اشاره به اینکه  این کارخانه با توجه به نیاز استان  احداث و راه اندازی شده است، افزود: این کارخانه مجهز به آزمایشگاه است.

 وی با اشاره به اینکه این کارخانه ظرفیت تولید 70 هزار تن انواع خوراک دام، طیور و آبزیان را در سال دارد، عنوان کرد:  براساس مجوزی که صادر شده برای این کارخانه در سال  18 هزار تن تولید انواع خوراک دام، طیور و آبزیان است اما باتوجه به نوع دستگاه‌ها این کارخانه می‌تواند حجم زیادی از خوراک دام، طیور و آبزیان استان را تامین کند.

 محمدی با اشاره به اینکه به دنبال توسعه این کارخانه هستیم ، گفت:  برای تهیه کنسانتره و مکمل  دام یک انبار 10 هزار تنی مکانیزم در حال احداث است که تا پایان فروردین سال آینده تکمیل خواهد شد.

 وی عنوان کرد: مصرف سرانه خوراک دام، طیور و آبزیان  استان در سال بیش از یک میلیون تن است که هم اکنون این کارخانه ظرفیت تولید 70 هزار تن را  دارد.

 مدیر کارخانه تولید خوراک دام،طیور و آبزیان فدک ادامه داد: در این کارخانه خوراک دام  از جمله ذرت، جو، کنجاله، پنبه دانه تولید می شود.

 محمدی اذعان کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع احداث که زمینه اشتغال 22 نفر به صورت مستقیم و 40 نفرغیر مستقیم را ایجاده کرده است.

وی با بیان اینکه  در مهرماه امسال  کلنگ احداث این کارخانه به زمین زده شد و در 20 دی ماه امسال  این کارخانه تکمیل و به مرحله بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: هم اکنون برای توسعه این کارخانه نیاز به تسهیلات  ارزان قیمت است.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول