اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قلیچ: هر کسی به حقیقی گفته در اوج است با او دشمنی دارد/ حاضرم یک ماه رایگان او را به اوج برگردانم

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا حقیقی با رفتن روی قوس و قزح و پرداختن به حواشی فوتبالش دچار افت شد.

قلیچ: هر کسی به حقیقی گفته در اوج است با او دشمنی دارد/ حاضرم یک ماه رایگان او را به اوج برگردانم

وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد علت افت علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی اظهار داشت: به نظر من بخش اعظمی از این افت به خود علیرضا برمی‌گردد؛ او زمانی در جام جهانی برای تیم ملی ایران بازی کرد و عملکرد خوبی داشت اما اینکه بعد از جام جهانی چه شد که او نتوانست درخشش داشته باشد و در تیمی ستاره شود به خودش مربوط است.

وی افزود: اگر بخواهم سربسته بگویم باید بگویم علیرضا با رفتن روی قوس و قزح دچار افت شد و از روزهای اوجش در فوتبال ایران فاصله گرفت. به نظر من او خوش‌شانس بود که توانست دوباره به فوتبال ایران برگردد. ابتدا به نساجی مازندران رفت که در آنجا خیلی بهتر از تیم گل‌گهر سیرجان بازی می‌کرد اما روند نزولی او همچنان ادامه دارد. شاید بخشی از این افت به خاطر مربی دروازه‌بانی باشد.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس با اشاره پیشنهادی به حقیقی عنوان کرد: من از طریق رسانه شما به حقیقی پیشنهاد می‌دهم که بیاید و یک ماه با من مجانی تمرین کند. من این بازیکن را دوست دارم و قول می‌دهم کاری کنم که او دوباره به اوج خود برگردد و حتی به تیم ملی دعوت شود. البته باید از قوس و قزح و حواشی دورش کنم تا دوباره همان دروازه‌بان خوب گذشته شود. من چون حقیقی را دوست دارم یک ماه مجانی با او تمرین می‌کنم.

قلیچ در مورد اینکه برخی از دوستان وی با مشاوره های عجیب مدام به حقیقی می‌گویند تو همچنان در اوج هستی، گفت: هرکس چنین حرفی به او می‌زند با او دشمنی دارد؛ اینها مگسانند دور شیرینی و علیرضا شیرینی خوبی است. مگر می‌شد مربی دروازه‌بان خوبش را نیمکت‌نشین کند.

وی تأکید کرد: یکی از دلایل افت دروازه‌بان‌ها مثل حقیقی این است که مربی خوبی ندارند و هر دروازه‌بانی که فوتبالش تمام می‌شود سعی می‌کند با رابطه مربی دروازه‌بانی شود؛ نتیجه‌اش را در برخی از تیم‌ها می‌توانید ببینید. همین سعید عزیزیان در استقلال با 2 دروازه‌بان کار کرد که نتیجه‌اش همین حواشی اخیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول