اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

روح الامینی: سراب 1+5 را کنار بگذارید

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سراب 1+5 را کنار بگذاریم و به واقعیت همکاری با 25 کشور همسایه و رونق بازارهای مرزی توجه کنیم.

روح الامینی: سراب 1+5 را کنار بگذارید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی نماینده مردم تهران در مجلس  امروز (چهارشنبه 13 اسفندماه) در نشست علنی نوبت سوم مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: با توجه به کم کردن 10 هزار میلیارد تومان از اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کسری پرداختی تنها در حقوق و مزایای دستگاه سلامت نزدیک به 20 هزار میلیارد تومان است، کسانی که امروز تعهد و تاکید بر چرخش چرخ زندگی و سانتریفیوژها دارند، توجه کنند تا چرخ نظام سلامتی نیز بچرخد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر اجرای تعرفه های پرستاری تاکید داشتند، اما کمیسیون تلفیق و دولت منابعی در این زمینه پیش بینی نکردند، ادامه داد: با توجه به استخدام 53 هزار نفر در رسته های بهداشتی، درمانی و پرستاری در سال آینده، چه منابعی پیش بینی شده است؟

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه نباید فراموش کرد که کرونا تمام نشده و بیش از 300 نفر از کادر درمان در راه مبارزه با کرونا شهید شدند، عنوان کرد: لازم است در زمینه مسافرت ها در ایام نوروز، علاج قبل از وقوع در نظر گرفته شود.

روح الامینی با بیان اینکه درخواست داریم شرکت های مشمول اصل 44 قانون اساسی، تعهدات و تکالیف خود را درخصوص ایثارگران عملی کند، گفت: سراب 1+5 را کنار بگذاریم و به واقعیت همکاری با 25 کشور همسایه و رونق بازارهای مرزی توجه کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول