اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

از نارضایتی کارکنان نیروگاه رامین از شرکت در آزمون تا صدور مجور برگزاری آزمون

با وجود اینکه نیروهای پیمانکار نیروگاه رامین از شرکت در آزمون تبدیل وضعیت اشتغال به دلیل شیوع کرونا رضایت ندارند اما مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین می‌گوید: این آزمون با مجوز ستاد کرونای استان برگزار می‌شود.

از نارضایتی کارکنان نیروگاه رامین از شرکت در آزمون تا صدور مجور برگزاری آزمون

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به منظور تبدیل وضعیت اشتغال تعداد 280 نفر از نیروهای پیمانکار قرار است نیروگاه رامین آزمونی را در روز جمعه 15 اسفندماه همزمان با سراسر کشور برگزار کند.

بر همین اساس، مدیریت نیروگاه رامین طی نامه‌ای به فرماندهی قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان درخواست موافقت با برگزاری آزمون را می‌کند و  این ستاد موافقت خود به شراط رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به مدیریت نیروگاه رامین اعلام کرد.

 

نارضایتی کارکنان نیروگاه رامین از برگزاری آزمون

این در حالی است که کارکنان این نیروگاه به دلیل وضعیت نامناسب شیوع ویروس کرونا در استان از برگزاری آزمون در محل نیروگاه رامین با این تعداد از شرکت‌کننده رضایت ندارند.

یکی از کارکنان این نیروگاه می‌گوید: تعداد زیادی از همکاران ما در نیروگاه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، برخی دوران نقاهت خود را گذرانده‌اند و برخی دیگر در خانه قرنطینه هستند، ضمن اینکه چند روز گذشته یکی از کارکنان نیروگاه به دلیل کرونا فوت شد.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی که هم زمان با نیروگاه رامین در شرکت‌های وابسته(نیروگاه‌ها) باید برگزار شود به دلیل وضعیت کرونا لغو شد، می‌افزاید: انتظار می‌رود مسوولان نیروگاه در شرایط بهتری که وضعیت کرونا به این شدت نباشد اقدام به برگزاری امتحان کنند ضمن اینکه نیاز به برگزاری آزمون نیست چرا که چارت‌ سازمانی مشخص و جاهای خالی نیروگاه هم معلوم است.

 

گرفتن امضا از کارکنان

این کارمند نیروگاه گفت: مسوولان نیروگاه به کلیه کارکنانی که قرار است در آزمون شرکت کنند گفته‌اند متنی را  روی کاغذ نوشته و  بر اساس این متن درخواست صدور مجوز برگزاری آزمون را بکنند.

وی بیان کرد: متن مورد نظر مسوولان نیروگاه به این شرح است.

استاندار محترم خوزستان و تلاشگران ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان خوزستان

با سلام

احتراماً....... با سابقه...... ساله اشتغال در نیروگاه رامین اهواز درخواست صدور مجوز جهت برگزاری آزمون تبدیل وضعیت اشتغال کارکنان نیروگاه رامین  اهواز در روز جمعه 15 اسفند ماه را دارم.

کارکنان نمی‌گویند کرونا دارند

 یکی دیگر از کارمندان نیروگان رامین که قرار است در روز جمعه در آزمون شرکت کند، گفت:  پدرم و برادرم  که کرونا گرفته‌اند و در خانه قرنطینه هستند بنده با آن‌ها در یک خانه زندگی می‌کنم اما به اجبار باید در آزمون شرکت کنم، ممکن است برخی از کارکنان هم کرونایی باشند اما برای اینکه فرصت آزمون را از دست ندهند چیزی نمی‌گویند.

این آزمون با مجوز ستاد کرونای استان برگزار می‌شود

سلیمانی مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: این آزمون پس از گرفتن مجوزات مورد نیاز از وزارت نیرو، ریاست جمهوری و...  قرار است برای کسانی که حدود 15 تا 20 سال سابقه کار دارند برگزار شود.

وی با بیان اینکه آزمون تبدیل وضعیت اشتغال کارکنان هم زمان در کل نیروگاه‌های کشور برگزار می‌شود، افزود: نیروگاه نمی‌تواند از فرصت پیش آمده برای برگزاری آزمون چشم پوشی کند چرا که چند سال گذشته با وجود اینکه در کل کشور برگزار شد اما در استان منتفی گردید.

مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین با بیان اینکه مجوز برگزاری آزمون را از ستاد کرونای استان دریافت کردیم، گفت: مجوز برگزاری آزمون به شراط رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر و این مجوز یکی از مصوبات ستاد کرونای استان بود.

 

سلیمانی  با بیان اینکه با توجه به انتخابات پیش روی در استان و کشور ممکن است فرصت برگزاری آزمون را از دست بدهیم و الان بهترین زمان برگزاری است، عنوان کرد: به نظر بنده سطح فرهنگ کارکنان در حدی است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جزو وظایف خود می‌دانند.

وی عنوان کرد: این آزمون قرار است با  فاصله  دو متری و انجام عملیات تب سنجی، ارائه ماسک و ... و حضور ناظر استانداری، ناظر بهداشت، مرکز آموزش سازمان آب و برق خوزستان به عنوان متولی و در فضای باز برگزار شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول