اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پایان هفته بارانی در انتظار قزوینی ها است

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بنا بر هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، یک سامانه بارشی از اواخر وقت پنجشنبه تا اواخر وقت روز جمعه در استان مستقر خواهد شد که با بارش برف و رخداد مه در ارتفاعات و بارش باران در در مناطق کم ارتفاع استان همراه است.

پایان هفته بارانی در انتظار قزوینی ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قدرت الله مهدیخانی، مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به پیش بینی وقوع بارندگی در روزهای پایانی هفته اظهار داشت: بنا بر هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، یک سامانه بارشی از اواخر وقت پنجشنبه تا اواخر وقت روز جمعه در استان مستقر خواهد شد که با  بارش برف و رخداد مه در ارتفاعات و بارش باران در مناطق کم ارتفاع استان همراه است.

وی افزود: پیش بینی می شود طی این ۲ روز ، در برخی از مناطق استان، باد شدید نیز جریان داشته باشد.

مهدیخانی عنوان کرد: در پی فعالیت این سامانه، احتمال بروز لغزندگی، اختلال در تردد جاده ای در ارتفاعات و آبگرفتگی معابر شهری و رودخانه ها وجود دارد.

وی ادامه داد: در این خصوص، اخطاریه های لازم به دستگاه های متولی، جهت لایروبی معابر، کانال ها و آبروها و همچنین اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه بحران احتمالی داده شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین به هم استانی ها توصیه کرد:  از سفرهای غیر ضروری اجتناب نموده  و در صورت لزوم از همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم، سوخت کافی و...اطمینان حاصل کرده و از حضور در ارتفاعات، حاشیه رودخانه ها  و گردش در طبیعت  خودداری نمایند.

وی افزود: در صورت لزوم هم استانی ها و خصوصا کشاورزان، جهت محکم نمودن سازه های سبک و موقت و پوشش گلخانه ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول