اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز جشن مجازی نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه»

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از آغاز جشن مجازی نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» خبر داد و گفت: در این جشن از ظرفیت شبکه شاد نیز استفاده شده است.

آغاز جشن مجازی نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه»

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» با هدف کمک به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت در آستانه سال نو برگزار می‌شود و جشن نیکوکاری از فردا ۱۴ اسفند آغاز می‌شود و تا ۲۱ اسفند ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تعداد مددجویان مورد حمایت این نهاد را 55 هزار نفر و تعداد خانوارهای مددجو را 28 هزار نفر اعلام کرد و گفت: نیازهای مددجویان متفاوت است.

هدایت صفری با اشاره به اینکه از آغاز سال به علت شیوع ویروس کرونا خدمات مختلفی به مددجویان ارائه شده است، اضافه کرد: نقش خیرین در کمک به مددجویان بسیار تاثیرگذار بوده و در مراحل مختلف بسته‌ها و سبدهای غذایی بین آنها توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال هم مثل سنوات گذشته جشن نیکوکاری با کمک خیرین برگزار خواهد شد، افزود: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» با همکاری ائمه جمعه در سراسر استان، آموزش و پرورش و صدا و سیما در راستای کمک به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت در آستانه سال نو، از 14 تا 21 اسفندماه برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه جشن نیکوکاری هر ساله 13 اسفندماه در سطح مدارس برگزار می‌شد، افزود: جشن نیکوکاری در روز چهارشنبه ۱۳ اسفند در مدارس، پنج شنبه ۱۴ اسفند میادین اصلی شهر و جمعه ۱۵ اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه که مجوز برگزاری نماز وجود دارد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی  برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری از چند هفته قبل آغاز شده است، تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی موجود از ظرفیت «شاد» نیز در راستای جمع‌آوری کمک اقدام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان همچنین تأمین پوشاک شب عید و سایر اقلام مورد نیاز مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود، گفت: این جشن با همکاری صدا‌ و‌ سیما، بسیج و مراکز نیکوکاری فعال در استان که ۱۳۱ مرکز است، برگزار می‌شود.

صفری افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از 8 میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از طریق مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد در سطح استان در قالب جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به جذب 4 هزار حامی در قالب «هر کارمند، یک حامی» افزود: هر کارمند یک حامی طرح شایسته‌ای است که گام موثری در کمک به ایتام خواهد داشت.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول