اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه بر سکوی نخست مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی کشور ایستاد

رئیس هیأت وزنه‌برداری جانبازان و معلولین استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی کشور در بخش آقایان با کسب پنج مدال مقام اول را ازآن خود کرد.

کرمانشاه بر سکوی نخست مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی کشور ایستاد

عزت‌الله پرنیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی کشور با حضور ۱۹ تیم از استان‌های سراسر کشور به میزبانی استان تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رقابت ها علیرضا ایزدی در دسته ۴۹ کیلوگرمی مدال طلا، مسلم امیری در دسته وزنی ۴۹ کیلوگرم مدال نقره، سلام خاصه‌پور در دسته وزنی ۵۴ کیلوگرم مدال نقره، ایوب کبودی در دسته وزنی ۶۵ کیلوگرم مدال برنز، شهرام رضایی در دسته وزنی ۸۸ کیلوگرم مدال برنز و مانی سعیدی در دسته وزنی ۸۸ کیلوگرم مقام چهارم را کسب کردند.

رئیس هیأت وزنه‌برداری جانبازان و معلولین استان کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه توانست مقام اول را در این مسابقات کسب کند، همچنین تیم مازندران و تیم خوزستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی گفت: لازم به ذکر است کرمانشاه در ۶ سال اخیر با مربیگری آقای امینی صاحب پنج مقام نقره و برنز تیمی و امسال نیز برای ششمین سال پیاپی روی سکو رفت.

وی در پایان، افزود: محمدرضا امینی مربی تیم پاراوزنه‌برداری آقایان و آزاده کوه‌دره‌ای مربی تیم بانوان با دانش و درایت خود و تلاش ورزشکاران توانستند به تحقق این هدف و رسیدن به مقام قهرمانی کشور کمک کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول