اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مصوبه مجلس برای پرداخت 90 درصد هزینه‌های درمان ناباروری

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه‌ای در مجلس مبنی بر پرداخت ۹۰ درصد کل هزینه‌های سه دوره کامل یکی از روش‌های کمک باروری برای هر زوج نابارور مطرح شد که اگر به تایید شورای نگهبان برسد دغدغه بسیاری از زوج‌های نابارور برطرف خواهد شد.

مصوبه مجلس برای پرداخت 90 درصد هزینه‌های درمان ناباروری

احمد راستینه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: پس از بیان طرح جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی و حمایت از بنیان خانواده در کمیسیون خانواده دغدغه کاهش موالید افزایش یافت.

نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از علل کاهش موالید افزایش زوج‌های نابارور است که بسیاری از آن‌ها توان پرداخت هزینه‌ها را ندارند و این موضوع در اولویت کار مجلس قرار گرفت.

راستینه خاطرنشان کرد: مصوبه‌ای در مجلس مبنی بر پرداخت ۹۰ درصد کل هزینه‌های سه دوره کامل یکی از روش‌های کمک باروری برای هر زوج نابارور مطرح شد که اگر به تایید شورای نگهبان برسد دغدغه بسیاری از زوج‌های نابارور برطرف خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد سامانه ثبت اطلاعات مربوط به متقاضیان درمان ناباروری افزود: کلیه مراکز خصوصی و دولتی که خدمات ناباروری را ارائه می‌دهند ملزم هستند مشخصات کامل دریافت‌کنندگان خدمات ناباروری را به طور دقیق و کامل در سامانه ثبت کنند تا افراد مشمول طرح شوند.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول