اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

درخشش دانشجویان دانشگاه پیام نور فارس در جشنواره ملی رویش

امیرحسین گودرزی، علی زارع، امیررضا خرم‌دل، شقایق پاکی پودنکی و مجید فرهمندی در جشنواره ملی رویش درخشیدند.

درخشش دانشجویان دانشگاه پیام نور فارس در جشنواره ملی رویش

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره کشوری رویش دانشگاه پیام نور که به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار شد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 در این جشنواره که به معرفی و ارزیابی توانمندی‌ها و دستاوردهای فرهنگی دانشجویان اختصاص دارد امیرحسین گودرزی از مرکز شیراز رتبه نخست مصنوعات چوبی، رتبه نخست به‌عنوان کانون کارآفرینی و رتبه دوم ایده برتر و همچنین علی زارع از واحد ارسنجان رتبه نخست گروه نوازی موسیقی دستگاه ایرانی را کسب نمودند.

همچنین امیررضا خرم‌دل از مرکز شیراز رتبه سوم به‌عنوان کانون فانوس، شقایق پاکی پودنکی از شیراز رتبه سوم پوستر و مجید فرهمندی از مرکز استهبان رتبه سوم تک‌نوازی ردیف دستگاه موسیقی ایرانی را از آن خود کردند.

به گزارش فارس، جشنواره کانون‌های فرهنگی، هنری دینی و اجتماعی رویش به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های دانشگاهی عرصه بروز و ظهور و توانمندی‌ها و دستاوردهای خانواده بزرگ کانون و فرصتی بی‌نظیر برای تجلی جایگاه و تداوم و توسعه می‌باشد که از سوی وزارت علوم طراحی و اجرا شده است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول