اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

معاون وزیر صنعت: قیمت کالاها تا پایان سال افزایش نمی‌یابد/ التهاب قیمت گوشت مرغ ‌برطرف می‌شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان «قیمت کالاها تا پایان سال افزایش نمی‌یابد» گفت: با آرامش شاخص‌های کلان اقتصادی، مردم از لحاط قیمت نگرانی نداشته باشند.

معاون وزیر صنعت: قیمت کالاها تا پایان سال افزایش نمی‌یابد/ التهاب قیمت گوشت مرغ ‌برطرف می‌شود

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان اینکه «کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تأمین شده است» اظهار داشت: اکنون کالاهای اساسی و شب عید مردم از جمله برنج، روغن، گوشت قرمز و سفید، شکر  و دیگر کالاهای اساسی در بازار به‌وفور یافت می‌شود و مشکلی وجود ندارد.

عباس تابش از ترخیص کالاهای وارداتی از گمرکات خبر داد و بیان کرد: در یک ماه گذشته افزون‌بر ۴ میلیون تن کالای اساسی از گمرکات ترخیص شده است و ترخیص این کالاها ادامه دارد.

معاون وزیر صمت با تأکید بر تأمین گوشت مرغ خاطرنشان کرد: در این راستا وزارت جهاد کشاورزی موظف است در  ۲ ماه آخر سال ماهانه ۱۳۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های سراسر کشور داشته باشد که پس از تولید به بازار عرضه می‌شود.

تابش با اعلام اینکه «التهاب قیمت گوشت مرغ در بازار به‌زودی برطرف می‌شود» افزود: ذخیره استراتژیک گوشت سفید و قرمز به‌اندازه کافی موجود است و نگرانی وجود ندارد.

وی با ابراز اینکه «بازرسی و نظارت در قالب گشت‌های مشترک  در بازار و بررسی قیمت‌ها افزایش یافته است» تأکید کرد: در این راستا تعزیرات حکومتی با افزایش شعب نسبت به تسریع در رسیدگی به پرونده‌های تخلف در بازار و اصناف اقدام می‌کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه «قیمت کالاها تا پایان سال افزایش نمی‌یابد» گفت: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بررسی قیمت هیچ کالایی را در دستور کار ندارد و با آرامش شاخص‌های کلان اقتصادی، مردم از لحاظ قیمت نگرانی نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول