اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پروژه پارکینگ و پایانه بزرگ آزادی مشهد توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید

رییس جمهور پروژه پارکینگ و پایانه زیر سطحی آزادی شهر مشهد را از طریق ویدیو کنفرانش به بهره برداری رساند و با تاکید بر اینکه مساله آب اقدام راهبردی دولت است از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی از خلیج فارس به خراسان رضوی و چند استان دیگر خبر داد.

پروژه پارکینگ و پایانه بزرگ آزادی مشهد توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین رونمایی از طرح‌های ملی وزارت کشور که طی آن پروژه پارکینگ و پایانه زیر سطحی آزادی شهر مشهد نیز به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: طرح‌های زیادی در شهر مشهد در حال تکمیل است که بسیار ارزشمند بوده و از استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد و تمامی مسئولین تشکر و به مردم خوب شهر مشهد تبریک می‌گوییم.

رئیس جمهور افزود: همانطور که می‌دانید به کمک وزارت صمت کار عظیم و بزرگی در دست نهایی شدن است. پروژه آبرسانی از خلیج فارس و دریای عمان در کنار سایر استان‌های خراسان جنوبی، اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان و سیستان بلوچستان به خراسان رضوی نیز انجام خواهد شد که تحول تاریخی بسیار بزرگی است، که توسط شرکت‌های معدنی کشور در حال انجام است.

وی بیان کرد: اجرایی شدن این پروژه تحول بزرگی در دولت تدبیر و امید ایجاد می‌کند زیرا مساله آب اقدام راهبردی این دولت است.

روحانی خاطرنشان کرد: تاکنون در این دولت ۵۰ سد افتتاح شده که این اقدام یک رکورد در تاریخ ایران در مساله آب است و به مردم مشهد بشارت می‌دهیم که این پروژه شامل حال آنان خواهد شد زیرا مردم خوب و عزیز مشهد در پناه امام هشتم هر چه درخواست کنند به آن می‌رسند.

طی مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری و استانی پایانه و پارکینگ بزرگ آزادی توسط رییس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

خلیل الله کاظمی درحاشیه این مراسم گفت: با توجه به تقاضای شهروندان برای استفاده از بوستان ملت و کمبود پارکینگ در این محل و همچنین مشکلات پایانه اتوبوس‌رانی که در مجاورت بوستان قرار داشت، این طرح در دستور کار قرار گرفت.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در ۳ طبقه و با زیربنایی حدود ۳۳ هزار مترمربع در ۵ بلوک دارای ۳ سقف احداث شده که در پارکینگ آن برای محل پارک حدود ۵۹۰ خودرو و همچنین۱۰۰ جای پارک موتورسیکلت و دوچرخه پیش بینی شده است.

گفتنی است، پایانه و پارکینگ بزرگ زیرسطحی آزادی در سه طبقه منفی و با هزینه بیش از ٣٣٦ میلیارد تومان احداث شده است.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول