اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

شرکت‌های دانش بنیان یکی از پایه‌های اصلی توسعه اقتصادی کشور است

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: شرکت‌های دانش بنیان یکی از پایه‌های اصلی توسعه اقتصادی کشور و تحقق بیانات مقام معظم رهبری و جهش تولید است.

شرکت‌های دانش بنیان یکی از پایه‌های اصلی توسعه اقتصادی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسن درویشیان در حاشیه بازدید از پارک و علم و فناوری و رونمایی از چهار محصول دانش بنیان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شرکت‌های دانش بنیان یکی از پایه‌های اصلی توسعه اقتصادی کشور و تحقق بیانات مقام معظم رهبری و جهش تولید  است.

وی اضافه کرد: به ویژه در محصولات استراتژیک و محصولاتی که مصادیق اقتصاد مقاومتی هستند، بنای قوه قضاییه و سازمان بازرسی حمایت جدی از تولیدکنندگان کارآفرین‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و جوانان است و این جوانان سربازان مقدم جبهه اقتصادی در مقابل فشار و جنگ اقتصادی هستند، در این راستا تلاش بر این است اهتمام جدی برای حمایت در بخش قانونی و قضایی وجود داشته باشد و ضرورت دارد خلع های قانونی و موانع قانونی در راستای حمایت از تولید  رفع شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بازرسی کشور حمایت از تولید بوده که دفتری به نام حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در سازمان بازرسی فعال است که یکی از اولویت های اصلی سازمان، بررسی مشکلات کارآفرین‌ها و پیگیری و رفع معضلات است.

وی با اشاره به بخش تولید آرتمیا که ظرفیتی بسیار بزرگ و منحصر به فرد در کشور  است،  اظهار داشت: کارهای بزرگی به واسطه دریاچه ارومیه در بخش تولید آرتمیا در استان انجام شده و نیازمند حمایت بیشتری است.

این مقام مسوول ادامه داد: شرط این توسعه نگاه به توانمندی‌های داخلی است و کسانی که در عرصه تولید و جوانانی که در شرکت دانش‌ینیان تلاش می‌کنند باور داشته باشیم و حمایت و همفزایی در این خصوص داشته باشیم باعث پیشرفت بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول