اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

احداث ۳ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در همدان

استاندار همدان گفت: ۳ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان ساخته و یا در دست اجراست و تا کنون بیش از هزار واحد مسکونی نیز در استان تحویل داده شده‌ است.

احداث ۳ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مراسم رونمایی از شبکه مراکز نیکوکاری محلی و سامانه جامع نیکوکاری استان همدان، با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، مهندس شاهرخی استاندار همدان، آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، و حضور آنلاین فرمانداران سراسر استان به‌ صورت ویدئو کنفرانس، در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

استاندار همدان در این آیین با بیان اینکه در استان همدان در مجموع ۳هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان ساخته و یا در دست اجراست اظهار کرد: تا کنون بیش از هزار واحد مسکونی ویژه‌ نیازمندان در استان تحویل داده شده‌اند.

سیدسعید شاهرخی با تأکید بر اینکه حضور مداوم رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و توجه وی به استان همدان قابل تقدیر و تشکر است  افزود: هماهنگی و همراهی و عملکرد کمیته امداد امام خمینی ره همدان با دستگاه‌های اجرایی استان، قابل تقدیر است به طوری که  در دو حوزه مهم و با اهمیت اشتغال و مسکن، کمیته امداد استان پا به پای دستگاه ها پیشتاز بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان در سطح استان در دست ساخت هستند تصریح کرد: تا کنون بیش از دوهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان در استان، تعیین تکلیف شد‌ه‌اند.

استاندار همدان تأکید کرد: سیاست دولت به تاسی از سیاست‌‌های کلی نظام، توجه به معیشت، توجه به اشتغال، حمایت از تولید و همچنین توجه به سلامت مردم است.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول