اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

معرفی دبیر شورای هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا کهگیلویه و بویراحمد

با حضور حاج حسین یکتا دبیر شورای هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

معرفی دبیر شورای هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در نشستی با حضور حاج حسین یکتا دبیر ستاد مشارکت‌های مردمی ستاد کرونای کشور و اعضای ستاد کرونا، دستگاه های دولتی و سازمانهای مردم نهاد و خیریه استان، رحمان فاضلی به عنوان دبیر شورای هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونای کهگیلویه و بویراحمد منصوب گردید.

 شورای هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا، متشکل از کلیه تشکل‌های مردم‌نهاد، گروههای مردمی و بنیادها و انجمن های خیریه و.... بوده و وظیفه هماهنگی و ساماندهی مشارکت‌های مردمی در مبارزه با بیماری کرونا را بر عهده دارد.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کنار دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان، سمن‌ها، تشکل‌های خیریه و گروههای مردمی نقش بسزایی در زمینه مقابله با بیماری کرونا، تولید و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی، کمکهای مومنانه معیشتی، آموزشهای عمومی و... داشته اند. 

حاج حسین یکتا دبیر شورای هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونای کشور، در این نشست ضمن تشکر از زحمات و مشارکت های گروههای مردمی استان در مقابله با کرونا و همکاری با کادر درمان، هدف شورای هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا را ساماندهی و هدفمندسازی مشارکت های مردمی و افزایش اثربخشی هم افزایی وزارت بهداشت و نهادهای مردمی در زمینه مقابله با کرونا و بسط تجربیات این همکاری برای سایر بحرانها و حوادث کشور دانست.

 یکتا افزود: چهار ضلع اصلی این ستاد ملی و شورای هماهنگی شامل بخش اول  خیریه ها و بنیادهای عام المنفعه؛ بخش دوم مجموعه ان.جی.اوها؛ بخش سوم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و هیئات و تشکل‌های دینی و بخش چهارم کنش‌گران اقتصادی مثل اتحادیه اصناف و سندیکاها و... هستند.

در این جلسه، برخی از تشکل‌های مردمی نظیر دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، بسیج جامعه پزشکی، خیریه آبشار عاطفه ها و مجمع خیرین سلامت ، گزارشی از خدمات خود در زمینه مقابله با کرونا را ارائه دادند.

احد جمالی، معاون سیاسی امنیتی استانداری نیز در سخنانی، ضمن خیر مقدم به دبیر ستاد ملی هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا و هیئت همراه، از زحمات گروههای مردمی در همکاری با کادر درمان کرونا تشکر کرد.

در پایان جلسه حکم انتصاب رحمان فاضلی از فعالان اجتماعی و عضو مجمع خیرین سلامت، بعنوان دبیر شورای هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونای استان، قرائت شد.

همچنین در خلال این جلسه، حاج حسین یکتا از عزم بخش زیادی از تشکل‌های مردمی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و جمعیت امام رضایی ها برای بازسازی شهرستان دنا و استقرار آنها تا پانزدهم فروردین در این شهرستان خبر دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول