اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

برگزاری نشست مسئولان بسیج دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای/ لزوم تلاش دانشگاه برای تربیت نیروهای متخصص و متعهد

سومین نشست تخصصی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور با عنوان شهید طهرانی‌مقدم ۳ در اردوگاه سید الشهداء (ع) آبعلی برگزار شد.

برگزاری نشست مسئولان بسیج دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای/ لزوم تلاش دانشگاه برای تربیت نیروهای متخصص و متعهد

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ سومین نشست تخصصی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور با عنوان "شهید طهرانی‌مقدم ۳" در اردوگاه سید الشهداء (ع) آبعلی برگزار شد. 

نصیر منصورزاده جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه ای کشور در این نشست گفت: این دوره با حضور ۱۳۰ نفر از نخبگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور و روسای دانشگاه فنی و حرفه ای و سازمان بسیج دانشجویی و جمعی از اساتید برگزار شد. 

وی ادامه داد: هم اندیشی پیرامون برنامه‌های نیمسال تحصیلی آتی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور، ماموریت‌های تخصصی- اختصاصی بسیج دانشجویی این دانشگاه، روش‌های نوین جذب و سازماندهی در دوران کرونا و پسا کرونا، هم اندیشی پیرامون نقش بسیج دانشجویی در تحقق رسالت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای و  ارائه آموزش‌های مدیریت تشکیلاتی از اهداف سومین نشست تخصصی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای بود. 

*  دانشگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای تربیت نیروهای متخصص و متعهد تلاش کند

براساس این گزارش؛ در پایان بیانیه پایانی نشست قرائت شد که متن آن به شرح زیر است: 

"بسم الله الرحمن الرحیم" 

 بسیج دانشجویی یکی ارزنده ترین یادگارهای امام راحل بزرگوار ماست.

امام خامنه ای (مدظله العالی) 

خدای متعال را شاکریم که به ما توفیق عطا نمود تا در سومین میعادگاه بسیجیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای، که مزین به نام شهید والامقام و پدر عرصه موشکی ایران، شهید حسن طهرانی مقدم میباشد ، حضور بهم رسانده و از جرعه های معرفتی مفاهیم انقلاب و بسیج وجود خود را سیراب سازیم. 

بنا به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در زمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، اساس فعالیت این تشکل جلوگیری از نفوذ ایادی استکبار و شبیخون فرهنگی آن‌ها و کادرسازی در جهت اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

از این‌رو بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای، با تاسی به فرمان امامین انقلاب، به تلاش خود در جهت خنثی نمودن توطئه‌های نرم دشمن در جهت مسموم کردن فضای دانشگاه‌ها و تلاش برای تربیت "پنجه های کارآمد" ادامه خواهد داد. 

ما معتقدیم، امروز بسیج دانشگاه فنی و حرفه ای بعنوان یک تشکل چند جانبه در سطح دانشگاه، با وجود تعداد زیادی از تکنیسین ها و مهندسین عضو در آن، ظرفیت مناسبی در سطح کشور در جهت حل مسائل و معضلات صنعت داراست و می‌بایست با همکاری نهادها و وزارتخانه های ذیربط، نسبت به ورود به ابتلائات صنایع کشور ورود کرده و آن ها را حل نماید. 

اعتقاد ما بر این است که دانشگاه فنی و حرفه ای به سهم خود بایستی در راه تربیت عنصر تخصص و تعهد تلاش نماید تا هدف اصلی دانشگاه که تربیت پنجه‌های کار آمد برای حل مسائل نظام است را محقق کند.

بسیج دانشجویی به عنوان مکتب تربیت افراد متعهد و سرباز نظام، ظرفیت مناسبی در جهت کمک به دانشگاه در جهت تلاش برای رواج فرهنگ اسلامی- ایرانی در دانشگاه فنی و حرفه ای را داراست و می‌طلبد که مسئولین این دانشگاه با تعامل و گفت‌وگو با مجموعه این تشکل، در جهت نهادینه کردن مقوله های فوق تلاش نمایند. 

امروز در سایه فعالیت های بسیج دانشگاه فنی و حرفه ای، این تشکل بعنوان پلی در جهت رساندن صدای مطالبات دانشجویان به گوش مسئولین بلندپایه دانشگاه شناخته می‌شود که ما نمود آن‌ را در کمپین " صدای‌دانشجو" شاهد بودیم. انتظار می‌رود مسئولین دانشگاه با مغتنم شمردن فرصت بوجود آمده، در جهت حل معضلات و مطالبات دانشجویان تلاش لازم را نمایند. 

در پایان، در محضر خدای متعال با خود عهد و پیمان میندیم که در راستای پیاده سازی فرامین مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) لحظه ای سر از پا نشناخته و با همه ی وجود در راستای عملی کردن آن ها تلاش نماییم و به خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام میداریم که ما دانشجویان بسیجی آموزشکده و دانشکده‌های فنی و حرفه ای سراسر کشور آماده ایم تا درصورت تحقق مطالبات دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای همکاری خود با دانشگاه فنی و حرفه ای بیش از پیش گسترش داده و به عنوان یک بازوی عملیاتی برای مدیران این دانشگاه وارد صحنه شویم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول