اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

زیربنای جبهه رسانه‌ای برای حرکت انقلاب فراهم شود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: زیربنای جبهه رسانه‌ای برای حرکت انقلاب اسلامی فراهم شود.

زیربنای جبهه رسانه‌ای برای حرکت انقلاب فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان همدان اظهار کرد:‌ مراسم تکریم و معارفه دو سرباز انقلاب را در برنامه داریم که امیدوارم این دو عزیز بتوانند در جایگاه جدید رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

وی با اشاره به فضیلت ماه رجب و بهره‌مندی از برکات آن گفت: از حضرت رسول (ص) نقل شده «کسی که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، موجب خشنودی خدای بزرگ می‌گردد و غضب الهی از او دور می‌گردد و دری از درهای جهنم بر روی او بسته گردد».

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خداوند با تاکید به اینکه ماه رجب، شعبان و رمضان شرافت زیادی دارند و در فضیلت آنها روایات بسیاری وارد شده است گفت: از امام صادق(ع) روایت است که حضرت رسول اکرم( ص) فرمودند «ماه رجب ماه استغفار امت من است پس در این ماه بسیار طلب آمرزش کنید که خدا آمرزنده و مهربان است».

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان و استقامت مردم ایران در برابر این فشارها گفت: امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست، درست است فرض می‌کنیم که ما اراده کردیم کار انجام شد و در مقابل دشمنان ایستادیم اما از طرف دیگر خداوند می‌فرماید «این سنت خداست و اگر اگر خدا بخواهد این اتفاق می‌افتد».

مجیدی با اشاره اینکه وقتی خرمشهر آزاد شد، امام(ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» خاطرنشان کرد: بسیاری از اوقات ما توان زیادی به کار می‌گیریم تا آن کار انجام شود اما این اراده خداست که در نهایت آن را محقق می‌کند.

وی با بیان اینکه امیدوارم در مسیر انقلاب اسلامی بتوانیم رسالت سربازی خود را درست انجام دهیم، دو شهید بزرگوار جبهه مقاومت، شهید قاسم سلیمانی و شهید همدانی یکی از افتخارات خود را سربازی ولایت می‌دانستند افزود: آنچه امروز نظام جمهوری اسلامی نیاز دارد این است که ما به این درک برسیم که احساس سربازی کنیم و اگر این احساس را داشتیم قطعا خداوند کمک خواهد کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن قدردانی از زحمات آقای محرمی؛ مسوول سابق بسیج رسانه استان گفت: یکی از دوستان ما مسوولیت معاونت اجتماعی را داشت که بازنشسته شد و دیدیم یکی از افرادی که روابط اجتماعی خوبی با مردم دارد آقای محرمی است و  تصمیم گرفتیم از وجود ایشان در این معاونت بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به آقای قوامی نیز در مدت مسئولیت خود در بسیج دانشجویی زحمات زیادی کشید به لحاظ توان و انگیزه بالایی که داشت از این پس ما را در حوزه بسیج رسانه یاری می‌کند افزود:‌ قطعا اگر بتوانیم زمینه‌ها را برای جوانان فراهم کنیم، می‌توان به آینده امیدوار بود.

مجیدی با تأکید بر لزوم کار جمعی، داشتن برنامه میان مدت و بلندمدت را پیشبرد اهداف بسیج رسانه مثمر ثمر دانست و گفت: باید همه در راستای ایجاد امیدآفرینی در جامعه وارد کار شوند، مجموعه عملکرد رسانه‌ها باید طوری باشد که وقتی مردم آن را رصد می‌کنند امید داشته باشند که مجموعه‌هایی هستند که حرفشان را می‌شنوند، منعکس و پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه با تأکید بر لزوم بسترسازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: در این ۴۲ سال هرگاه توانستیم فکر و اندیشه خود را با مقام معظم رهبری همراه کنیم موفق بودیم در غیر این صورت زمین‌گیر شدیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: انتظار داریم با مسوولیت آقای قوامی با کمک جمع حاضر زیربنای جبهه رسانه‌ای برای حرکت انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول