اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ورزشکاران المپیکی کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌شوند/ اجازه ندهیم ورزش وارد حاشیه شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت دستگاه‌ها از ورزشکاران المپیکی تاکید کرد.

ورزشکاران المپیکی کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌شوند/ اجازه ندهیم ورزش وارد حاشیه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در نشست شورای ورزش گفت: نظام و دولت توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش استان داشته و جزء استان‌های هستیم که بالاترین سرانه ورزش را دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال و سال گذشته ۱۲ زمین چمن مصنوعی افتتاح کردیم، در مجموع دولت تدبیر و امید  ۴۷ چمن مصنوعی در این استان احداث و به مردم هدیه کردند.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد سرشار از استعدادهای ورزشی است، افزود: این استعدادهای درخشان ورزشی نیازمند داشتن مربیان مجرب و صاحب سبک است، اگر مربیان به روز داشته باشیم معتقدیم استعداد ورزشکاران استان از ورزشکاران کشوری اگر بیشتر نباشد کمتر نیست.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک موفقیت تیم‌های آقایان و بانوان قایقرانی دلفین گفت: تیم خاییز دهدشت در  لیگ هندبال خوش درخشیدند، تیم فوتبال فولاد یاسوج دیروز تیم برق شیراز را شکست، لذا با داشتن این استعدادها، ورزش استان باید مورد توجه قرار گیرد.

کلانتری با اشاره به دیدار با روسای فدراسیون‌ها و تعامل خوب با آنها گفت: از ورزش کارگری، ورزش دانش‌آموزی، ورزش بانوان و ورزش‌های بومی و محلی غافل نشویم و ورزش همگانی را بیش از آنچه هست توسعه دهیم، شهرداران از ظرفیت‌ها استفاده کرده و جاده سلامت ایجاد کند وضعیت استان  ورزش همگانی خوب است اما نقطه مطلوب ما این نیست.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر توجه به ورزش قهرمانی گفت: ورزش قهرمانی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که می‌تواند استان را به کشور و جهان معرفی کند، در هندبال، وزنه برداری و تیراندازی مقام‌های خوبی کسب کردیم.

وی بر حمایت از ورزشکاران المپیکی تاکید کرد و گفت: مدیرکل ورزش و جوانان به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی راه‌های حمایت از ورزشکاران المپیکی را شناسایی کنند تا برای حمایت دستگاه‌ها  از آنها برنامه‌ریزی کنیم. ضمن اینکه بخش خصوصی برای حمایت از ورزش پای کار بیاید.

وی با اشاره به تعامل استان با سلطانی‌فر گفت: می‌توانیم از این تعامل استفاده کنیم و مربیان کارآزموده و امتحان پس داده را پای کار بیاوریم.

کلانتری با بیان اینکه تجلیل از ورزشکاران فراموش نشود،افزود: من الان درگیر مردم سی‌سخت هستم اما برای تجلیل از ورزشکاران وقت هم می‌گذارم و روز گذشته از دختران موی‌تای قهرمان آسیا و ایران تجلیل کردیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه از ورزش حمایت کنند و اجازه ندهیم ورزش استان دچار حاشیه شود که بسیاری از آسیب‌های ورزش نتیجه همین حواشی است.

وی خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های بانشاط کشور است ما کمبودها و مشکلاتی داریم اما مردم ناامید نداریم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول