اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

طراح سایت حقوقی در یک نگاه

این روز‌ها شغل و حرفه‌ای را نمی‌توان یافت که مدعی شود من نیازی به دنیای وب و اینترنت و در کسب و کارم ندارم. دوران ما دورانی است که در آن پزشک را از سایت پزشکی سفارش می‌دهید.

طراح سایت حقوقی در یک نگاه

غذای ظهر را از اپ سفارش غذا و تاکسی را از تاکسی اینترنتی خبر می‌کنید. وکلای بسیار زیادی هم هستند که به صورت گروهی و یا انفرادی به سفارش طراحی سایت حقوقی پرداخته‌اند. سایت‌هایی که برای حقوق‌دانان و به ویژه وکلا طراحی شده است حاوی اطلاعات بسیار زیادی درباره جرایم، رویه‌های دادرسی، شرایط به دست آوردن حق و شرایط از دست دادن آن است.

اساسا کتاب‌های قانون کتاب‌های قطوری هستند و برای سر در آوردن از این کتاب‌ها شما نیاز دارید تا مقاطع تحصیلات تکمیلی، علوم قضایی و رشته حقوق را در دانشگاه تحصیل کنید.

پیچیدگی‌های قانونی آنچنان زیاد است که دیگر کم‌تر کسی را می‌توان یافت که در یک چالش حقوقی خود به تنهایی بتواند به احقاق حق خود بپردازد. این که شرایط حقوق و قضایی جامعه ما چگونه است و دستگاه عدلیه مملکت چگونه کار‌ می‌کند موضوعی است که باید بخش‌های دیگر جامعه به آن بپردازد. در این مقاله ما برای طراحی سایت حقوقی اید‌هایی را مطرح می‌کنیم که در کمتر سایت حقوقی می‌توان آن را یافت. پس اگر به دنبال طراحی سایت حقوق هستید حتما تا انتهای این مقاله را بخوانید.

۱. ابتدا فکری به حال زبان کنید

می‌دانید بهترین دکتر‌ها کدام‌اند. شاید دکتری که از همه بهتر جراحی انجام دهد یا دقیق‌ترین تجویز را برای یک بیمار انجام دهد کاری بسیار بزرگ می‌کند اما تجربه ثابت کرده ان دکتری که با بیمار خود بهتر ارتباط می‌گیرد می‌تواند تجویز خوب خود را به بیمار بهتر انتقال دهد. بیمار می‌تواند به راحتی حرف‌ها و دستورات او را بفهمد و  دارو‌ها را بهتر و به موقع و به اندازه مصرف کند.

این دسته از دکتر‌ها که اتفاقا از دلسوز‌ترین و کاربلدترین پزشکان هم هستند و با زبان مردم با مردم ارتباط می‌گیرند. علم پزشکی به زبان انگلیسی است. اما این عزیزان می‌توانند آن را به خوبی ترجمه کنند، خودمانی کنند و به زبان مردم به مردم ارائه دهند.

حالا نگاهی به سایت‌های حقوقی بیندازید. مطالبی بسیار طولانی کپی شده از کتاب‌های قانون مدنی و جزایی ایران سرشار از واژگان عربی حقوقی که هرگز در زبان عامه رواج ندارد. مثلا خیار در زبان ما یک صیفی خوشمزه است که به صورت سالادی، درختی یا گلخانه‌ای در بازار موجود است. اما در متون حقوقی خیار آن چیزی است که ما اختیار آن را در دست داریم.

بله زبان علوم قضایی زبان خاص خود آنها است. اما ما باید این زبان را به مردم انتقال دهیم. پیشنهاد ما به همه مشتریان عزیزی که در شرکت ایران سایت برای سفارش طراحی سایت حقوقی مراجعه می‌کنند این است که زبانی عام پسند و همه فهم را برای مطالب خود انتخاب کنند.

۲. پرسش‌های متداول

همه ما وقتی به سراغ گوگل می‌رویم در یک موضوع وجه اشتراک داریم و آن هم داشتن یک سوال است. بله همه این چند میلیارد آدمی که در ماه در گوگل چیزی را جستجو می‌کنند با یک دیگر یک اشتراک مهم دارند و آن هم داشتن یک سوال است. تعداد سوال‌های آدم‌ها از تعداد آدم‌های روی زمین بسیار بیشتر است اما شباهت‌هایی میان این سوالات وجود دارد. از این رو در بسیاری از وبسایت‌ها بخش سوالات متداول را می‌بینید و می‌خوانید.

گوگل هم در رتبه بندی سایت‌ها به این موضوع  اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. پس لطفا در طراحی سایت حقوقی خود حتما بخش سوالات متداول را با دسته بندی‌های دقیق لحاظ کند. از شرکت طراحی سایت خود بخواهید که حتما این موارد را برای شما در نظر بگیرد.

 

۳. چت کردن راه بسیار خوبی برای رسیدن به اهداف است

بهترین راه جذب وکل این است که با او ارتباط داشته باشید. هدف سایت شما این است که هر یک از بازدید کنندگان سایت شما را به یک موکل بدل کند. به یاد داشته باشید که بسیاری از موکلین در همان یک چند دقیقه اول به دنبال فشردن دکمه تماس با ما هستند. حتما ابزار‌های چت کردن را در بهترین‌ جا‌های سایت خود قرار دهید. حتی اگر طراحی سایت شما از چیزی که طراح رابط کاربریتان پیشنهاد داده است تغییر کند، باز هم می‌ارزد که این موضوع را در سایت خود لحاظ کنید.

برای نیرو‌هایی که وظیفه پاسخ گفتن به کاربران را دارند حتما کلاس‌های آموزشی بگذارید تا بدانند دقیقا چه چیز‌هایی را باید به کاربران بگویند از گفتن چه موارد اجتناب کنند.

قرار نیست بهترن وکلای مجموعه شما  مسئولیت پاسخگویی به چت‌های ارسالی در سایتتان را داشته باشند. مهم این است که کاربر قانع شود که مشکل حقوقیش در مجموعه شما به خوبی برطرف می‌شود.

 

جمع بندی و سخن آخر

هر کسی که مقداری از کد نویسی سر در آورد می‌تواند برای شما طراحی سایت کند. اما سنجیدن و البته برآوردن نیاز شما در یک سایت است که اهمیت بسیار بالایی دارد. این که سایت شما با چه زبان و چه فنآوری نوشته شود و یا اساسا اپلیکیشن موبایل برای شما نوشته شود یا یک وبسایت موضوعی فرعی است. موضوع اصلی این است که نیاز شما برای کسب و کارتان و نیاز مخاطبانتان برای سوال‌هایی که دارند چگونه برآورده می‌شود. چگونه می‌توان مشتری را به لبخند رضایت رساند به خصوص مخاطب و کاربرانی که با مشکلی سخت رو به رو هستند و کارشان به پله‌های دادگستری کشیده است.

شرکت ایران سایت به عنوان یکی از اولین شرکت‌های طراحی سایت ایران سال‌هاست که به دیدن لبخند مشتریانش عادت دارد. در این شرکت ده‌ها پروژه طراحی سایت حقوقی با موفقیت کامل طراحی شده و البته بعد از طراحی سایت اصولی بهینه سازی‌ها برای رساندن کلمات کلیدی شما و صفحاتتان به خط اول فهرست جستجوی گوگل نیز امکان‌پذیر است. زیرا شما قدم اول یعنی طراحی سایت را درست برداشته‌اید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول