اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان از دیون دولت به تامین اجتماعی در بودجه سال ۱۴۰۰

معاون حقوقی و مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: ۹۰ هزار میلیارد تومان در قالب تبصره ۲ بند و بودجه ۱۴۰۰ به سازمان تامین اجتماعی اختصاص یافت و سهم سازمان تامین اجتماعی از سایر دستگاهها تفکیک شد.

پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان از دیون دولت به تامین اجتماعی در بودجه سال ۱۴۰۰

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد ابراهیم جواهری،معاون حقوقی و مجلس سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: با تدبیر و پیگیری مجدانه صورت گرفته از سوی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و حمایت قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و همچنین موافقت دولت مبلغ ۹۰ هزار میلیارد تومان در قالب تبصره ۲ بند و بودجه ۱۴۰۰ به سازمان تامین اجتماعی اختصاص یافت و سهم سازمان تامین اجتماعی از سایر دستگاهها تفکیک شد.

جواهری با بیان اینکه در بودجه سال جاری ردیف مستقلی در لایحه دولت برای پرداخت مطالبات تامین اجتماعی لحاظ شده است،گفت: مبلغ پیش‌بینی شده در لایحه دولت پاسخگوی نیاز سازمان تامین اجتماعی نبود و با پیشنهاد حسینعلی حاجی دلیگانی، سقف این بند از بودجه به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت و با پیشنهاد عبدالرضا مصری سهم سازمان تامین اجتماعی از سایر دستگاهها تفکیک شد و مبلغ ۹۰ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: دغدغه رئیس  مجلس شورای اسلامی نیز توزیع عادلانه این مبلغ بود و پس از بازگشت بودجه به کمیسیون تلفیق  پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی به تصویب کمیسیون رسید.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور بین الملل سازمان تامین اجتماعی با تشکر از رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین تشکر از موافقت نماینده دولت در کمیسیون تلفیق با پیشنهادات مطروحه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدوارم مصوبه امروز کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب نهایی برسد و با اجرایی شدن این قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان و بهبود و ارتقا خدمات سازمان تامین اجتماعی به نحو مطلوب انجام شود و شاهد افزایش رضایتمندی جامعه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی باشیم.

جواهری پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی برای بهبود شرایط مالی و ارتقا خدمات این سازمان را خواست و مطالبه تشکلهای کارگران و بازنشستگان دانست و گفت: این تشکلها تلاش و پیگیری زیادی درباره مصوبه امروز کمیسیون تلفیق داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول