اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آغاز فروش نوروزی محصولات میادین میوه و تره بار از 16 اسفند

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از آغاز فروش فوق‌العاده انواع محصولات میادین میوه و تره بار در قالب طرح نوروزی «تهران 1400» از روز شنبه 16 اسفند در 253 میدان و بازار میوه و تره بار تهران خبر داد.

آغاز فروش نوروزی محصولات میادین میوه و تره بار از 16 اسفند

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران درباره اجرای طرح نوروزی «تهران 1400» اظهارداشت: این طرح در چند نوبت به مرحله اجرا در می‌آید که نوبت نخست آن از 16 اسفند شروع می‌شود و در مرحله اول این طرح، انواع کالاهای فرآوری شده با 12 درصد تخفیف نسبت به قیمت مندرج برای مصرف‌کننده بر روی کالا در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود و به مدت یک ماه تا 16 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه از 16 اسفند، انواع دستمال کاغذی و سایر محصولات سلولزی (دستمال توالت و دستمال حوله‌ای) و انواع کیسه فریزر و کیسه زباله با 12 درصد تخفیف عرضه می‌شود، اظهار کرد: برای انواع محصولات شوینده و پاک‌کننده که مصرف آنها در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد نیز 5 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. 

 راد با بیان اینکه دومین مرحله این طرح از بیستم اسفند آغاز می‌شود و در آن بخش بیشتری از کالاهای فرآوری شده از جمله لبنیات با تخفیف عرضه می‌شود، تصریح کرد: در مرحله دوم این طرح، انواع شیر با 10 درصد تخفیف، کره با 5 درصد تخفیف و سایر انواع لبنیات با 7 درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. 

وی با اشاره به اینکه در این مرحله برای انواع محصولات فرآوری شده تا 25 درصد تخفیف نسبت به قیمت مندرج برای مصرف‌کننده بر روی کالا در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: انواع آجیل شرکتی بسته‌بندی با 13 درصد، انواع تُن ماهی با 7 درصد، انواع ماکارونی با 7 درصد، انواع چای با 7 درصد، انواع فرآورده‌های گوشتی با 7 درصد و انواع عسل با 25 درصد تخفیف عرضه می‌شود. 

راد با بیان اینکه در هفته آخر اسفند و در قالب طرح نوروزی «تهران 1400»، قیمت فرآورده‎های کشاورزی از جمله انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار به طور متوسط 30 تا 45 درصد پایین‌تر از میانگین قیمت‌های سطح شهر، نرخ‌گذاری و در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: برای فروش فوق‌العاده سیب زرد و قرمز و پرتقال تامسون شمال و عرضه مستقیم این محصولات در جایگاه‌های عرضه تک‌محصولی نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای به عمل آمده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه انواع آجیل، خشکبار و تنقلات ویژه ایام عید با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: گوشت گوسفند و گوساله و انواع ماهی در میادین میوه و تره بار در ایام پایانی سال به صورت گسترده عرضه می‌شود، ضمن اینکه توزیع انواع محصولات تنظیم بازار همچون گوشت مرغ و تخم مرغ نیز با قیمت مصوب در این مراکز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول