اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

خرید گوشی موبایل از فروشگاه اتصالات

گوشی موبایل یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای دنیای امروز محسوب می‌شود. بدون شک هیچ‌یک از فناوری‌های دیگر مثل لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترهای شخصی و سایر گجت‌ها به اندازه تلفن همراه در بین تمام مردم دنیا محبوب نیستند.

خرید گوشی موبایل از فروشگاه اتصالات

امروزه افراد وابستگی زیادی به این دستگاه دارند و در زندگی روزمره خود زمان زیادی را به استفاده از آن اختصاص می‌دهند. این علاقه‌مندی به اندازه‌ای است که شاید فرد با نبود گوشی هوشمند خود به افسردگی مبتلا شود یا بسیاری از کارهای مهم او به تعویق بیفتد.

گوشی موبایل به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین کالاهای دنیا محسوب می‌شود. تولیدکنندگان این دستگاه در صنعتی با رقابت زیاد فعالیت می‌کنند. به دلیل تقاضای بالا برای خرید گوشی موبایل، شرکت‌های سازنده سعی دارند تا دستگاه‌های خود را خلاقانه‌تر تولید کنند.

عکاسی

در دنیای پیشرفته امروز دیگر نیازی نیست که برای گرفتن عکس‌های هنری و خلاقانه حتما دوربین عکاسی داشته باشید. با در اختیار داشتن یک گوشی هوشمند می‌توانید به کمک لنزهای پیشرفته آن عکس‌های بسیار زیبایی بگیرید.

عکس‌ها و فیلم‌ها خاطرات را به‌طور بسیار دوست‌داشتنی برای ما زنده می‌کنند. با این دستگاه می‌توانید در هر لحظه از زندگی خود، به ثبت خاطرات و صحنه‌های جذاب بپردازید.

ارسال پیام و ایمیل

با کمک این دستگاه می‌توانید به آسانی پیام‌های خود را از طریق پیام‌رسان گوشی به شخص مورد نظر ارسال کنید. ایمیل‌ها نیز تاثیر زیادی در ارتباطات دارند. ایمیل‌های کاری یا دوستانه خود را می‌توانید با در اختیار داشتن تلفن همراه هوشمند بفرستید.

به احتمال زیاد خود گوشی شما مجهز به اپلیکیشن ایمیل است. اگر این برنامه را ندارید به آسانی می‌توانید از مرورگر دستگاه یا با نصب اپلیکیشن جداگانه، از آن استفاده کنید. ارسال ایمیل با گوشی کار آسانی است، فقط باید وارد حساب کابری خود شوید.

اجرای بازی

بازی‌ها همیشه در بین افراد محبوبیت داشته‌اند. در نوع سنتی این سرگرمی باید اشخاص در محلی خاص حضور پیدا می‌کردن اما با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های جدیدی برای این کار اختراع شدند.

تعداد بازی‌های دیجیتالی واقعا قابل شمارش نیست. برنامه‌نویسان زیادی در سراسر دنیا در حال توسعه بازی‌های جذاب هستند. شما با خرید گوشی موبایل می‌توانید در اوقات فراغت خود از اجرای محبوب‌ترین بازی‌های جهان لذت ببرید.

وب‌گردی و شبکه‌های اجتماعی

با وجود فناوری بی‌نظیر اینترنت و برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به‌راحتی با دوستان خود ارتباط داشته باشید و مدت زیادی را با آن‌ها به گفتگو بپردازید. به غیر از ارتباط با آشنایان می‌توان با خواندن متن‌ها، مشاهده عکس‌ها و ویدئوها تا حد زیادی سرگرم شد. این کار به افزایش اطلاعات عمومی و آگاهی از خبرهای جدید نیز کمک زیادی می‌کند.

تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی

به لطف نمایشگرهای پیشرفته گوشی‌های هوشمند، محتوا را می‌توان در آن‌ها با کیفیت بسیار خوبی مشاهده کرد. با خرید گوشی موبایل هوشمند از تماشای فیلم‌ها و ویدئوهای مختلف در آن لذت ببرید.

گوش دادن به موسیقی در تقویت روحیه موثر است، با در اختیار داشتن هدفون سیم‌دار یا بلوتوثی می‌توانید به دستگاه هوشمند خود متصل شوید و به آهنگ دلخواه خود گوش کنید.

در زمان خرید گوشی موبایل به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زمان خرید این دستگاه باید به ویژگی‌های مهمی توجه کنید. شرکت‌های زیادی در زمینه تولید گوشی فعالیت می‌کنند. با توجه به تنوع زیاد این وسیله در بازار شما باید به‌خوبی بدانید که از دستگاهی که می‌خرید چه انتظاراتی دارید.

قبل از خرید هر چیزی شما باید به پولی که در جیب دارید نگاه کنید. چقدر از پول خود را برای خرید گوشی موبایل کنار گذاشته‌اید؟ بسیاری از افراد ثروتمند دنیا علاقه‌ای به خرید موبایل‌های گران ندارند، در حالی که ممکن است برخی افراد از سایر هزینه‌های زندگی خود صرف‌نظر کنند تا دستگاه گران‌قیمت‌تری بخرند.

خوشبختانه بسیاری از فروشگاه‌های معتبر اقدام به فروش اقساطی گوشی موبایل می‌کنند تا مشکلی برای خرید دستگاه‌های پیشرفته‌تر و گران‌تر نداشته باشید. قیمت گوشی موبایل به عوامل مختلفی مثل کیفیت دوربین‌ها، اجزای سخت‌افزاری، برند و غیره بستگی دارد. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید کدام گوشی از کدام برند مناسب شما است.

بیشتر تلفن‌های همراه مجهز به سیستم عامل‌های ios، اندروید یا ویندوز هستند. در حال حاضر بیشتر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های خود را با سیستم عامل اندروید به بازار عرضه می‌کنند.

سیستم عامل ios به‌طور انحصاری در گوشی‌های اپل وجود دارد. از مزایای آن می‌توان به امنیت بالا، عملکرد سریع‌تر و بهینه اشاره کرد. کدهای به‌کار برده شده در این نوع از سیستم عامل متن‌باز نیستند، به همین علت کاربران و توسعه‌دهندگان آن محدودیت بیشتری برای شخصی‌سازی دارند.

برای استفاده از سیستم عامل ios باید هزینه بیشتری را برای خرید گوشی موبایل آیفون پرداخت کنید.

گوشی‌های هوشمند با طراحی‌های متفاوتی تولید می‌شوند. این موضوع مهم است که در زمان کار با دستگاه خود از ظاهر و جنس بدنه آن راضی باشید. در ساخت گوشی‌های گران‌تر از مواد باکیفیت‌تری استفاده شده است که آن‌ها را در برابر ضربه مقاوم‌تر می‌سازد.

ابعاد گوشی نقش مهمی را در زیبایی ظاهری آن ایفا می‌کند. خود کاربر باید تصمیم بگیرد که یک دستگاه جمع‌وجور یا بزرگ می‌خواهد. همچنین در زمان خرید گوشی موبایل جنس بدنه ویژگی مهمی محسوب می‌شود.

جنس بدنه موبایل‌های هوشمند می‌تواند از پلاستیک یا ترکیب فلز و شیشه باشد. این دستگاه‌ها می‌توانند ظاهری مات یا براق داشته باشند. معمولا بدنه‌های فلزی مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارند.

توجه به گواهینامه‌های مربوط به مقاومت بدنه حائز اهمیت است. مقاومت در برابر نفوذ آب و ذرات گردوغبار (گواهینامه IP68) به‌عنوان یک مزیت برای دستگاه محسوب می‌شود.

اندازه، نور، تراکم پیکسلی و نوع نمایشگر ویژگی‌های مهم دیگری هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. هر چه ارقام این ویژگی‌ها بزرگ‌تر باشد، یعنی نمایشگر کیفیت مطلوب‌تری دارد.

ظرفیت حافظه داخلی، رم و ظرفیت باتری از دیگر ویژگی‌هایی هستند که بیشتر بودن آن‌ها به معنای بهتر بودن دستگاه است.

بهترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی

شرکت‌های زیادی در کشورهای مختلف در حال تولید گوشی موبایل هستند. شناخت بهترین برندها یا شرکت‌های گوشی‌سازی می‌تواند به خرید این دستگاه کمک کند.

گوشی موبایل سامسونگ

سالانه افراد بسیاری زیادی اقدام به خرید گوشی موبایل سامسونگ می‌کنند. این شرکت کره‌ای جزو مشهورترین تولیدکننده‌های این دستگاه شناخته می‌شود.

محصولات سری S سامسونگ به‌عنوان پرچمداران این برند در سال‌های مختلف هستند و کیفیت ساخت و طراحی عالی دارند. اگر می‌خواهید یک محصول میان‌رده از برند سامسونگ بخرید ما گوشی‌های سری A یا M این شرکت را به شما توصیه می‌کنیم.

گوشی‌های گلکسی Z از جدیدترین تولیدات این شرکت هستند که با طراحی متفاوت خود جزو بهترین گوشی‌های تاشو بازار محسوب می‌شوند. این دستگاه‌ها با طراحی و ویژگی‌های خلاقانه‌تری تولید شده‌اند. پس از خرید گوشی موبایل سامسونگ هرگز از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

گوشی موبایل اپل

اگر می‌خواهید یک گوشی لوکس و فوق‌العاده بخرید، دستگاه‌های شرکت امریکایی اپل می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. این شرکت تلفن‌های همراه خود را با ظاهری عالی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد تولید می‌کند.

گوشی موبایل اپل برای کسانی که می‌خواهند همیشه بهترین و قدرتمندترین دستگاه را در دست داشته باشند، بهترین انتخاب است. البته باید هزینه بسیار بیشتری نیز برای خرید گوشی موبایل آیفون صرف کنید.

گوشی موبایل هوآوی

شرکت چینی هوآوی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی دنیا شناخته می‌شود. این شرکت سعی دارد تا محصولاتی تولید کند که همه اقشار جامعه بتوانند از بین آن‌ها با توجه به بودجه خود گزینه‌ای برای خرید انتخاب کنند.

گوشی‌های سری Mate و P این تولیدکننده جزو دستگاه‌های بالارده آن محسوب می‌شوند. اگر می‌خواهید ارزان‌ترین محصولات این برند را بخرید بهتر است آن را از بین گوشی‌های سری Nova یا Y انتخاب کنید.

این برند مشهور چینی توجه بسیاری از کاربران را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است و همواره شاهد تقاضای بالایی برای خرید گوشی موبایل هوآوی هستیم.

گوشی موبایل شیائومی

با این وجود که شرکت چینی شیائومی دیرتر از سایر سازندگان به بازار رقابتی تولید گوشی وارد شد، توانست نظر بسیاری از کابران را در سراسر دنیا به خود جلب کند. خرید گوشی موبایل شیائومی را به آن دسته از افرادی که می‌خواهند با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند به یک گوشی با امکانات عالی دسترسی داشته باشند، توصیه می‌کنیم.

این شرکت گوشی‌های هوشمند خود را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی ارزان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. دستگاه‌های سری Mi به عنوان پرچم‌داران این شرکت شناخته می‌شوند. اگر یک گوشی میان‌رده شیائومی می‌خواهید بهتر است در بین محصولات سری ردمی یا پوکو جستجو کنید.

چرا برای خرید گوشی موبایل باید نام فروشگاه اینترنتی اتصالات را به خاطر بسپاریم؟

شرکت اتصالات به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های لوازم جانبی موبایل، گوشی‌های همراه و سایر ابزارهای آی‌تی محسوب می‌شود که فعالیت خود را از سال 1383 آغاز کرده است.

این شرکت در ابتدا به‌عنوان نماینده رسمی نوکیا در خاورمیانه توانست با ایجاد شعبه‌های مختلف در سراسر کشور، خدماتی برتر ارائه دهد. حالا پس از گذشت سال‌ها می‌تواند محصولات مختلفی را از بهترین برندهای دنیا مثل اپل، سامسونگ ، هواوی، شیائومی، نوکیا و کالاهای دیجیتال در اختیار مشتریان قرار دهد.

شرکت اتصالات تا کنون توانسته است باکیفیت‌ترین و بااصالت‌ترین کالا‌ها را به‌طور تضمین‌شده به فروش برساند. سرویس ویژه خدمات پس از فروش یکی از ویژگی‌های خوب این فروشگاه محسوب می‌شود که با وجود آن مشتریان می‌توانند با خیال راحت اقدام به خرید محصولات مختلف کنند.

شاید برای شما این سوال پیش آید که به چه علت از شرکت اتصالات خرید کنیم؟ در پاسخ می‌توان به موارد مهم زیر اشاره کرد.

اصالت کالا

اصل بودن کالایی که می‌خرید می‌تواند کیفیت خوب آن را تضمین کند. خوشبختانه مجموعه اتصالات با ورود مستقیم گوشی و لوازم جانبی اصل از بهترین تولیدکنندگان، توانسته است رضایت کابران را به خود جلب کند.

بدون شک اگر کسی یک مرتبه تجربه خرید از این مجموعه را داشته باشد، به عنوان مشتری وفادار شرکت اتصالات باقی خواهد ماند.

ضمانت‌نامه معتبر

اگر محصولی گارانتی معتبر و مطمئنی داشته باشد، خیال مشتری از خرید راحت خواهد شد. فروشگاه‌ آنلاین و فیزیکی شرکت اتصالات کالاهای خود را با 18 ماه گارانتی معتبر و 4 ماه تعویض بی‌قید و شرط به فروش می‌رسانند.

امتیاز تعویض پس از گذشت 4 ماه شامل کالاهایی می‌شود که عیب سخت‌افزاری داشته باشند. مشتری می‌تواند محصول معیوب را مرجوع کند تا مورد بررسی فنی تیم خدمات قرار بگیرد. پس از تایید کارکنان شرکت، کالا بدون هیچ قید و شرطی با یک دستگاه نو و پلمپ شده تعویض خواهد شد.

خدمات 4 ماه تعویض برای اطمینان خاطر مشتریان فراهم شده است. بعد از خرید گوشی موبایل اگر دستگاه ایرادی داشته باشد در طول 4 ماه اول حتما مشخص خواهد شد.

پس از گذشت 4 ماه، 14 ماه از گارانتی باقی می‌ماند که این سرویس با توجه به شرایط و ضوابط شرکت تولیدکننده ارائه می‌شود.

 

طرح تعویض شرکت اتصالات

با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های جدیدتری به بازار عرضه می‌شوند. محصولات جدید ممکن است به دلیل ویژگی‌های بهتر کابران را  به خرید گوشی موبایل نو علاقه‌مند کنند.

کاربران برای ارتقاء گوشی خود باید بتوانند دستگاه قبلی را با قیمت مناسبی به فروش برسانند و از طرفی هزینه‌ای اضافی پرداخت کنند. مجموعه اتصالات برای این کار شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته است.

شما می‌توانید در وب سایت اتصالات درخواست خود را برای تعویض ثبت کنید تا از راهنمایی و مشاوره تیم پشتیبانی شرکت بهره‌مند شوید. ما بهترین قیمت را برای خرید گوشی شما پیشنهاد خواهیم داد و اگر موافق بودید دستگاه‌تان از شما خریداری می‌شود.

پس از فروش گوشی موبایل خود می‌توانید به‌صورت قسطی از ما یک دستگاه بهتر بخرید.

 

فروش اقساطی گوشی موبایل

شما می‌توانید در فروشگاه ما هر مدل گوشی را به دلخواه انتخاب کنید و با پرداخت حداقل 25 درصد از قیمت دستگاه، صاحب آن شوید. برای خرید اقساطی گوشی موبایل باید درخواست خود را در وب‌سایت اتصالات ثبت کنید.

درخواست شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و شما می‌توانید آن را از طریق وب‌سایت پیگیری کنید. تمام تلاش مدیران این مجموعه این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگاه به دست شما برسد.

همه محصولات مثل گوشی موبایل، ساعت هوشمند، اسپیکر، هدفون، کنسول بازی و لوازم جانبی با برندهای مختلف مثل سامسونگ، شیائومی، اپل و غیره شامل فروش اقساطی مجموعه اتصالات می‌شوند.

خدمات فنی و تعمیرات

اگر دستگاه شما با ایراد سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری مواجه شد، می‌توانید با اطمینان خاطر تعمیر آن را به متخصصان مجرب تیم اتصالات بسپارید.

دستگاه شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر می‌شود. این مجموعه دستگاه را با یک ماه گارانتی بعد از تعمیرات، تحویل شما خواهد داد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول