اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهید قهاری برای دفاع از وطن آرام و قرار نداشت

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه شهید سعید قهاری، شهید مهاجر بود گفت: او هرگز آسایش و آرامش را بر خود روا نداشت و به طور مداوم به همراه خانواده در حال جابجایی از یک نقطه به نقطه دیگر بود تا بتواند مأموریت‌های محوله را به خوبی انجام دهد.

شهید قهاری برای دفاع از وطن آرام و قرار نداشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی ظفری بعدازظهر امروز در یادواره بزرگداشت شهید سعید قهاری با بیان اینکه این شهید عالیقدر تفاوت‌های بسیاری با انسان‌های معمولی داشت اظهار کرد: او هم انسان متفاوتی بود و هم افراد متفاوت را به خوبی تشخیص می‌داد به طوری که قبل از شهادت با شهادت زندگی می‌کرد و مزین به ویژگی‌های شهدا بود.

وی با بیان اینکه شهید سعید قهاری، شهید مهاجر بود افزود: او هرگز آسایش و آرامش را بر خود روا نداشت و به طور مداوم به همراه خانواده در حال جابجایی از یک نقطه به نقطه دیگر بود تا بتواند مأموریت‌های محوله را به خوبی انجام دهد. 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با تاکید بر اینکه ۱۶ سال از پرواز شهید قهاری می‌گذرد به حضور ایشان در مناطق مختلف کشور در راستای دفاع از وطن سخن به میان آورد و گفت: وقتی میان برادران اهل سنت نامی از این شهید می‌بریم به بزرگی از ایشان یاد می‌کنند، ارادت آنها به این شهید والامقام به اندازه‌ای است که فرزندانشان را با شیوه مدیریت این شهید تربیت می‌کنند. 

وی با بیان اینکه افرادی چون شهید کاظمی، شهید بروجردی و شهید قهاری از موفق‌ترین فرماندهان در این مناطق بودند گفت: شهید سعید قهاری از نخستین پاسداران انقلاب اسلامی و از بنیانگذاران سپاه همدان، سپاه نهاوند، قرارگاه نجف و لشکر ۳۱ عاشورا بود، او همیشه برای گام برداشتن در راه خدا پیشقدم بود و از هیچ چیز و فردی جز خدا ترسی به دل راه نمی‌داد. 

ظفری خاطرنشان کرد: شهید قهاری ارادت خاصی به شهید محسن امیدی داشت، افرادی چون شهید کاظمی نظر او را سخن پایانی می‌دانستند و در جلسات متعددی که در قرارگاه نجف برگزار می‌شد، برای اندیشه و نظر وی جایگاه خاصی قائل بودند.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول