اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

معرفی شرکت میزبانی دیاکو وب

شرکت دیاکو تجارت نوین آسیا با 8 سال سابقه درخشان فعالیت در امور میزبانی وب یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه میزبانی ابری در بازار ایران می باشد.

معرفی شرکت میزبانی دیاکو وب

بنابر اعلام دیاکو وب، پس از سالها فعالیت و کار در حوزه فناوری به این نتیجه رسیده ایم که دیاکو وب می تواند میزبانی مطمئن برای کسب کارهای کوچک و بزرگ باشد که با سرویس دهی حرفه ای در سطح جهانی از نظر کیفیت و استاندارد قابل مقایسه با شرکت خارجی است که به بررسی کامل این شرکت ایرانی خوش نام می پردازیم.

 

سرویس های مختلف این شرکت که بررسی شده اند:

 

 

سرور مجازی

 

یکی از سرویس های با کیفیت " DiakoWeb.com " مطمئناً سرور مجازی این شرکت می باشد، که دارای ویژگی های خاص خود است، در همین خصوص از بخش فنی دیاکو وب توضیحات خوبی دریافت کرده ایم که اشاره به استفاده از سخت افزار روز داشته اند، شامل بهره مندی از هارد  NVMe که تا 8 برابر سرعت بیشتر از SSD معمولی دارد، بکارگیری پردازنده روز اینتل با توان پردازشی بالا که برای داشتن یک سرور مجازی با کیفیت بسیار مهم می باشد، داشتن فایروال اختصاصی سخت افزاری و نرم افزاری برای محافظت VPS در مقابل انواع حملات سایبری، داشتن شبکه باکیفیت به همراه لود بالانسرهای ترافیکی و تضمین دسترسی بالا به شبکه در همه ساعات روز و در آخر با داشتن کنترل پنل مدیریتی کامل سمت کاربر که امکان نصب سیستم عامل، خاموش و روشن، ریستارت و هرگونه عملیاتی را به کاربر بدون نیاز به پشتیبانی می دهد، یک مجموعه بی نظیر ابری در سرورهای مجازی ایران و اروپا در اختیار کاربران خود گذاشته است، سرور مجازی ترید این مجموعه یکی از سرور های با کیفیت بالا برای داشتن ریموت دسکتاپ با کیفیت و سریع می باشد، و نکته مهمتر این خدمات به روز بودن سیستم عامل های ویندوز از نظر آپدیت و نسخه فعال شده برای کاربر می باشد که دارای امنیت و کیفیت بالا در سیستم عامل ویندوزی می باشند.

در حال حاضر شبکه سرور های مجازی دیاکو وب از ایران، آلمان، فرانسه، فنلاند و هلند می باشد که یک مجموعه کامل از سرویس ابری در ایران و اروپا می باشد که می تواند تمام نیاز های شما برای داشتن یک سرور مجازی با کیفیت در ایران و اروپا را فراهم کند.

هاست

از دیگر محصولات این شرکت می توان به سرویس میزبانی وب یا همان هاست اشاره کرد که باز هم از ویژگی های بی نظیر آن باید یک لیست طولانی بنویسیم مجموعه از بهترین ویژگی برای شما در یک سرویس فراهم امده است.

استفاده از هارد NVMe در هاست

استفاده از کنترل پنل CPanel
استفاده از وب سرور لایت اسپید که سایت شما را 10 برابر سریعتر  می کند
بدون محدودیت پردازش و رم برای سرویس
دارای آنتی ویروس و آنتی شلر قدرتمند CSX
دارای فایروال دقیق و مانیتورینگ لحظه ای
دارای لود بالانسر شبکه ای و کلاستر سرویس ها
پشتیبان گیری منظم هفتگی
تضمین پایداری سرویس ها به میزان نزدیک به 100%
انتقال رایگان به دیاکو وب
نصب و تنظیم رایگان افزونه لایت اسپید و افزایش سرعت لود سایت
پشتیبانی از PHP 7 به بالا

سرور اختصاصی

 

این شرکت به دلیل اینکه در خارج از ایران نیز فعال می باشد و دارای هویت حقوقی قانونی خارج از ایران نیز هست، بدون نگرانی از تحریم سرور اختصاصی از دیتاسنترهای مختلف را ارائه می کند و شما با داشتن سرور اختصاصی از آن می توانید راهنمایی و مشاوره مدیریت سرور خود را از بخش فنی داشته باشید و بدانید همیشه با وجود اینکه هیچ گونه وظیفه ای در پشتیبانی سرور اختصاصی بر عهده شرکت ارائه کننده نیست، برای راهنمایی در کنار شما هستند.

 

پشتیبانی دیاکو وب چطور است؟

 

با کمال اطمینان میتوان گفت که دیاکو وب یکی از سریعترین پشتیبانی های هاستینگ ایران را داراست بطوریکه متوسط زمان پاسخگویی تیکت ها در زمان نگارش این خبر در 1 سال گذشته 3 دقیقه می باشد. پشتیبانی به صورت تیکت و تماس تلفنی صورت می گیرد. اما همانطور که گفتیم با سرعت بالا و بدون پیچیدگی به تیکت ها رسیدگی می شود بنابراین توصیه میکنیم در هزینه تلفن خود صرفه جویی کنید و با ارسال تیکت در صورت نیاز سریعا مشکل خودتان را حل شده ببینید.

 

 

 

 

نتیجه کلی بررسی شرکت دیاکو وب:

 

شرکت دیاکو تجارت نوین آسیا با برند دیاکو وب از نظر ارائه سرویس های مطمئن و سابقه فعالیت طولانی و خوش نامی در بازار می تواند یک میزبان مطمئن برای شما باشد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول