اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کمک 600 میلیون تومانی خیرین به فرهنگیان و دانش آموزان نیازمند ایلامی

مسوول بسیج فرهنگیان استان ایلام گفت: با همت خیرین بیش از ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی به فرهنگیان و دانش‌آموزان نیازمند تعلق گرفت.

کمک 600 میلیون تومانی خیرین به فرهنگیان و دانش آموزان نیازمند ایلامی

یدالله رحمتیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج فرهنگیان کشور در رابطه با روند اجرایی شدن طرح کمک مومنانه در استان ایلام گفت: با همت خیرین بیش از ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی به فرهنگیان و دانش‌آموزان نیازمند تعلق گرفت و در مجموع بیش از ۳ هزار فرهنگیان جهادگر در قالب گروه‌های جهادی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و در راستای طرح کمک‌ مومنانه تلاش کردند.

وی افزود: در راستای تولید ماسک فرهنگیان بسیجی در این استان ۴ کارگاه تولید ماسک احداث و بیش از هزار نفر از فرهنگیان در طرح غربالگری شرکت کردند.

مسوول بسیج فرهنگیان استان ایلام گفت: همچنین فرهنگیان بسیجی به بیش از ۱۱ هزار دانش ‌آموز خدمات آموزشی ارائه و بیش از ۴۴ هزار و ۶۳۴ اقلام معیشتی میان فرهنگیان و دانش‌آموزان توزیع و فرهنگیان استان ایلام ۳ هزار و ۳۱۴ فضای آموزشی را ضدعفونی کردند. 

رحمتیان تصریح کرد: در راستای اجرایی شدن طرح کمک‌ مومنانه در استان ایلام حدود ۱۹ هزار و ‌۵۸۸ محتوای آموزشی برای مدارس صورت گرفت؛ همچنین در بستر اینترنت ۹۳۷ مورد آموزش انجام شد.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح پویش لبخند رضایت در این استان اظهار کرد: در قالب طرح پویش لبخند رضایت اقدامات بسیاری مناسب آموزشی در سطح کشور صورت گرفت که استان ایلام هم به تبعیت از آن توانست بیش از ۳۳۷ گوشی و تبلت به ارزش ۹۸۷ هزار و ۴۵۰ تومان جمع‌آوری شود و به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در سطح استان اهدا شود؛ همچنین ۸۸۵ بسته معیشتی به ارزش ۲۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شده است.

رحمتیان در ادامه خاطرنشان کرد: هزار و ۷۰۵ بسته لوازم‌التحریر به ارزش بیش از ۸۵ میلیون تومان بین دانش‌آموزان مناطق محروم صورت گرفته است؛ البته گوشی‌ها، تبلت‌ها و بسته‌های معیشتی بوده که در سطح روستاها و مناطق محروم توزیع شده است.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان ایلام در مورد کمک‌های نقدی فرهنگیان به نیازمندان افزود: کارکنان آموزش و پرورش ۱۰۰ میلیون تومان بسته‌هایی از جمله از تعمیرات و خرید لوازم خانگی را ارائه کردند.

رحمتیان در رابطه با ضرورت تداوم طرح کمک‌ مومنانه یادآور شد: طرح‌هایی از قبیل طرح کمک مومنانه در بلند مدت منجر به نهادینه فرهنگ کمک به یکدیگر می‌شود و در کوتاه مدت باعث دستگیری از نیازمندان خواهد شد.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول