اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

قهرمان دوومیدانی بانوان: هدف اولیه‌ام شکستن رکورد ایران و پس از آن کسب ورودی جهانی و المپیک است

قهرمان دوومیدانی بانوان گفت: هدف اولیه‌ام شکست رکورد ایران در رده جوانان و بزرگسالان است و پس از آن به کسب ورودی جهانی و المپیک فکر می‌کنم.

قهرمان دوومیدانی بانوان: هدف اولیه‌ام شکستن رکورد ایران و پس از آن کسب ورودی جهانی و المپیک است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور در حالی برگزار شد که چند رکورد شکسته شد که یکی از آنها در پرش سه گام توسط سارینا ساعدی بود. دوومیدانی کار نوجوانی که نشان داد می‌تواند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

این پرنده ماده سه گام که عضو تیم پلیمر خلیج فارس بوده و زیر نظر زهرا نبی زاده از قهرمانان سابق دوومیدانی بانوان تمرین می‌کند، در جریان رقابت‌ها با پرشی به طول 12.53 متر، رکورد این ماده را در بخش بزرگسالان پس از 9 سال شکست. او پیش از این نیز  در تابستان سال جاری با 12.68 متر، رکورد نوجوانان را شکسته بود.

فارس: ابتدا از نحوه حضور و آشنایی تان با دوومیدانی بگویید؟

کلاس پنجم ابتدایی بودم که استعدادیابی صورت گرفت و من برای دوومیدانی انتخاب شدم و از ان پس در این رشته تمری و مسابقه دادم.

فارس: الان که به این مرحله رسیده‌اید که رکورد دار ایران هستید، هدف‌تان برای آینده چیست؟

هدفم در رده اول شکستن رکورد پرش سه گام ایران را در رده جوانان و بزرگسالان ایران را ارتقا دهم و سهمیه حضور در مسابقات جوانان جهان را هم کسب کنم. بعد از اینها به سهمیه المپیک و مدال بازی‌های آسیایی فکر می‌کنم.

فارس: 17 سال دارید و هنوز راه زیادی را در پیش دارید.

بله هنوز فرصت زیادی دارم که تجربه کسب کنم. باید در مسابقات زیادی شرکت کنم و این مسابقه است که ما را با تجربه‌تر می‌کند. سال گذشته به دلیل آسیب دیدگی نتوانستم در هیچ مسابقه‌ای شرکت کنم، اما امسال برایم خوب بود.

فارس: با وجود اینکه شیوع ویروس کرونا را داشتیم، شما امسال دو بار رکورد شکنی کردید؟

امسال با اینکه کرونا بود و خیلی از باشگاه‌ها بسته شده بود، اما فدراسیون کمک کرد و با چند مسابقه ای که برگزار شد توانستم نتایج خوبی را کسب کنم و رکورد بزنم.

فارس: انتظارتان از فدراسیون برای دیده شدن دوومیدانی بانوان و دیده شدن شما چیست؟

کلا که دوومیدانی بانوان دیده نمی‌شود، اما در یکی دو سال گذشته با حضور پلیمر خلیج فارس، شرایط بهتر شده است و امیدواریم نتایج بهتری را در آینده کسب کنیم و بیشتر دیده شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول