اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برپایی پایگاه‌های جشن نیکوکاری در ۱۵ مرکز نیکوکاری

مدیر کمیته امداد ملایر از برپایی پایگاه‌های جشن نیکوکاری در ۱۵ مرکز نیکوکاری شهر ملایر و پنج پایگاه در سایر نقاط شهرستان خبر داد.

برپایی پایگاه‌های جشن نیکوکاری در ۱۵ مرکز نیکوکاری

تیمور کرمی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه ۷ هزار خانوار در قالب ۲۱ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند اظهار کرد: این خانواده‌ها از خدمات مختلف این نهاد استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه ساله همزمان با هفته احسان و نیکوکاری جشن نیکوکاری در شهرستان ملایر برگزار می‌شود افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال جشن نیکوکاری در مدارس، و معابر برگزار نخواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار خواهد شد افزود: امسال این برنام به صورت غیرحضوری و با همکاری خیران و مردم در فضای مجازی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۱۵ مرکز نیکوکاری در شهر ملایر و پنج مرکز در سایر نقاط شهرستان کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری را بر عهده دارند تصریح کرد: یک پایگاه در مرکز شهر در میدان امام(ره) توسط یکی از مراکز نیکوکاری برپا شده که  تا پایان هفته احسان و نیکوکاری برای جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم برپاست.

کرمی‌مقدم با اشاره به اینکه  امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت تردد، کمیته امداد تبلیغات خود را در فضای مجازی بیشتر کرده است افزود: با همکاری آموزش و پرورش در بستر شاد تبلیغ برای کمک‌های مردمی به‌ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان و والدین  در جشن نیکوکاری شروع شده است.

وی با بیان اینکه  خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره حساب‌های اعلام شده کمک‌های نقدی خود را به نیازمندان زبر پوشش این نهاد ارائه کنند.تصریح کرد: به محض جمع‌آوری کمک‌های مردم  بسته‌های پوشاک،کفش سایر ملزومات تفکیک و تا قبل از عید به دست نیازمندان خواهد رسید.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول