اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اثر «عروسی خوبان» در جشنواره ادبی یوسف شایسته تقدیر شد

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: اثر مجتبی صفدری با عنوان «عروسی خوبان» در جشنواره ادبی یوسف شایسته تقدیر شد.

اثر «عروسی خوبان» در  جشنواره ادبی یوسف شایسته تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی بعد از ظهر امروز در حاشیه نهمین دوره جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: امروز در راستای برنامه‌های ستاد چهل سالگی استان نهمین دوره جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت به طور کشوری برگزار شد که یک اثر از استان مرکزی بین آثار برگزیده قرار گرفت.

وی افزود: ادبیات داستانی یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت است چراکه این هنر مخاطب‌ها و علاقه‌مندان خود را دارد و اگر توجه به این موضوع بیشتر باشد قطعاً می‌توان در راستای انتقال مفاهیم دفاع مقدس مؤثرتر واقع شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: برگزاری نهمین دوره از جشنواره ادبی یوسف با هدف شناسایی علاقه‌مندان و استعداد‌های برتر در حوزه داستان‌نویسی دفاع مقدس و موضوعات انجام شد که خوشبختانه نویسندگان زیادی در سطح استان از این جشنواره استقبال کردند.

کریمی اضافه کرد: سطح آثار ارسالی به جشنواره در سطح استان هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی قابل قبول بود اما با توجه به وجود استعدادهای فراوان در استان باید در دوره‌های بعدی استان بیشتر بدرخشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در سال آینده جشنواره‌ها و مسابقات محتوایی مناسبی برای تبیین و انتقال فرهنگ دفاع مقدس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده سعی داریم که با برگزاری کارگاه‌ها و حمایت از تولیدات فاخر، جایگاه ادبیات داستانی دفاع مقدس استان مرکزی را به شرایط مطلوب نزدیک‌تر کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: استان مرکزی در دفاع مقدس عملکرد بسیار چشمگیری داشته و امروز ما وظیفه داریم این عملکرد درخشان را که سند افتخار استان محسوب می‌شود به نسل جوان از طریق روش‌های مختلف معرفی کنیم.

وی افزود: در مراسم امروز اختتامیه مجتبی صفدری با رأی هیئت داوران داستان کوتاه وی با عنوان «عروسی خوبان» شایسته تقدیر شد که ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور از وی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول