اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

روحانیت در همه جریانات تأثیرگذار بوده‌اند

امام جمعه موقت ورامین گفت: روحانیت در همه جریانات تأثیرگذار بوده‌اند و باید پرچم‌داری خود را حفظ و مسؤولان را حمایت و حتی نقد کنند.

روحانیت در همه جریانات تأثیرگذار بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت ورامین، اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه انس بیشتر جامعه روحانیت است و اگر گره‌ای در کار قشر روحانیت است توسط این شورا باز شود.

وی با ذکر این نکته که وحدت بین روحانیت از قبل انقلاب خصوصا جلسات مبارزاتی و نقش‌آفرینی آن‌ها در شکل‌گیری انقلاب بوده است گفت: همه اصناف و اقشار شغلی در قالب تشکلی با هم ارتباط دارند ولی روحانیت از داشتن تشکیلات منسجم محروم است و امید داریم با تشکیل این شورا پیگیری‌ها روند منسجم‌تری را پیدا کند.

امام جمعه موقت ورامین با عنوان اینکه روحانیت در همه جریانات تأثیرگذار بوده‌اند، تصریح کرد: باید روحانیت پرچم‌داری خود را حفظ کنند و مسؤولان را حمایت و حتی نقد کند روحانیت شأن بالایی دارد و جاهایی مثل انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان رهبری باید روشنگری کند و هدایت‌گر افکار مردم برای انتخاب اصلح باشد.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: ما باید شورای مرکزی روحانیت داشته باشیم و بسیاری از پیگیری‌های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی توسط این شورا پیگیری گردد در مواقع حساس اعلام کند، شورای مرکزی باید پیگیر کارها باشد و چند ماه یک‌بار مجمع عمومی تشکیل و گزارش ها ارائه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شورای مرکزی جامعه روحانیت ۷ نفر هستند که با رأی‌گیری در این مجمع انتخاب می‌شوند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم پس از رأی‌گیری، ۷ نفر توسط این مجمع عمومی به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی جامعه روحانیت انتخاب شدند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول