اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اختصاص 32 هزار میلیارد تومان به بخش اشتغال در سال آینده

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس گفت: با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق حقوق‌های بالای 10 میلیون تومان در سال آینده تنها 2.5 میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

اختصاص 32 هزار میلیارد تومان به بخش اشتغال در سال آینده

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: در ادامه بررسی مواد ارجاع شده از صحن علنی مجلس درباره لایحه بودجه 1400 در کمیسیون تلفیق اعضای کمیسیون مصوب کردند تا حقوق‌های تا سقف 10 میلیون در سال آینده 25درصد افزایش پیدا کنند.

وی افزود: همچنین براساس این مصوبه حقوق‌های بالای 10 میلیون نهایتاً 2.5 میلیون تومان در سال آینده افزایش پیدا خواهند کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس اظهار داشت: همچنین براساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا در سال آینده 32 هزار میلیارد تومان به بخش اشتغال تخصیص یابد و نحوه تخصیص آن توسط کارگروهی به ریاست وزیر اقتصاد و با اولویت استان‌های محروم و با نرخ بیکاری بالا خواهد بود که البته وزیر اقتصاد باید به عنوان رئیس این کارگروه به مجلس نیز پاسخگو باشد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین طبق مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا به تشخیص وزیر اقتصاد بخشی از سهام شرکت‌هایی که قرار است در بورس واگذار شود به امر بازارگردانی تخصیص یابد.

به گزارش فارس مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول