اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم توجه مسئولان به حفظ اشتغال کارگران

فرمانده سپاه فجر فارس ضمن تاکید بر حفظ اشتغال کارگران گفت: ظرفیت‌های سپاه فارس، آماده همکاری و به کارگیری در زمینه ایجاد شغل برای جوانان بومی استان است.

لزوم توجه مسئولان به حفظ اشتغال کارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جلسه هم‌اندیشی هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانه‌های  فارس با حضور فرمانده سپاه فجر و ریاست اداره کل کار، تعاون و امور اجتماعی استان برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه دیدگاه کلی سپاه فجر کمک و یاری به مسئولان استان برای گره گشایی از مشکلات است، گفت: کارهای بزرگی طی سال اخیر در قالب نهضت کمک مومنانه در استان انجام شده که نتیجه همکاری، هماهنگی و مشارکت خیرین نیک اندیش فارس، بسبجیان و مسئولان بوده است.

وی با بیان اینکه اقتصاد و اشتغال دو مسئله مهم استان هستند که باید مدنظر مسئولان قرار داشته باشند، گفت: اشتغال‌زایی و در کنار آن تامین امنیت شغلی کارگران دو مولفه مهم در موضوع اقتصاد فارس هستند.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: ظرفیتهای سپاه فارس آماده همکاری و بکارگیری در زمینه ایجاد شغل برای جوانان بومی استان است.

سردار بوعلی با اشاره به اجرای موفق طرح توکاد در استان فارس گفت: این طرح موفق که شایسته است به عنوان یک الگو در کشور مطرح شود در راستای تامین تبلت برای دانش آموزان نیازمند نتایج درخشانی داشته است.

وی با بیان اینکه نتایج درخشان این طرح های نوآورانه نشاندهنده ظرفیت های عظیم فارس است،  ادامه داد: در روزهای پایانی سال، برای آزادی ۲۰۰ زندانی در قالب طرح نذر رهایی برنامه ریزی شده، بسته‌های معیشتی برای اهدا به محرومان و قشر کارگر در حال آماده سازی است و آماده تسهیل گری برای حضور اقشار کارگر در طرح صندوق های قرض الحسنه مردمی هستیم.

سردار بوعلی با بیان اینکه فرماندهی سپاه فجر مسائل و مشکلات قشر کارگر را در سطوح مختلف و در جلسات استانی پیگیری می کند، گفت: هیئت اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات نیازمندی ها و مشکلات قشر کارگر را شناسایی و طرح های جامع برای حل این مشکلات پیشنهاد دهد.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: ارائه طرح های تخصصی برای حل مشکلات و طرح های نوآورانه یکی از رسالت های مهم هیئت های اندیشه ورز اقشار بسیج است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول