اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای GNAF برای 418 هزار و 733 مشترک در زنجان

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به اجرای طرح عملیات ژئوکدینگ گفت: تاکنون عملیات ژئوکدینگ برای 418 هزار و 733 مشترک با هدف انطباق با کدپستی مشترکین دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام شده است.

اجرای GNAF برای 418 هزار و 733 مشترک در زنجان

حامد سرائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آغاز اجرای مجتمع ارتباطات و فناوری اطلاعات سطح کیفی خبر داد و اظهار کرد: مجتمع ICT استان زنجان با فضاهای فنی و کاربردی برای مدیریت یکپارچه ارتباطات و فناوری اطلاعات، خدمات ارتباطی، پایش فرکانس، مدیریت ارتباطات زیر ساخت، باجه عملیاتی پست و پست بانک، دارای فضای مستقل و مناسب برای کسب و کارهای نوآفرین فعالیت دارد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به اینکه مجتمع ICT استان زنجان در 6 طبقه فعالیت دارد، گفت: اجرای پروژه  ICT زنجان، ارتقای سطح کیفی و بالا بردن انگیزه کارکنان در ارائه خدمات به مراجعین را به دنبال دارد.

وی در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های اجرا شده در استان در قالب دولت الکترونیک بیان کرد: در اجرای پروژه نظام آدرس دهی مکان محور (GNAF) تعداد 21 هزار و 166 پلاک در شهرهای صائین قلعه، هیدج، کرسف و سجاس تهیه و نصب شده است.

سرائی گفت: همچنین در شهر زنجان و آب‌بر عملیات ژئوکدینگ و تولید پلاک‌ها برای 215 هزار و 328  مکان خاتمه یافته و 46 هزار پلاک توسط شهرداری زنجان برای نصب در حال خریداری است.

  سرپرست اداره کل ارتباطات و اطلاعات استان زنجان افزود: تعداد مشترکین هدف یک میلیون و 466 هزار و 170 عدد است که از این تعداد تاکنون عملیات ژئوکدینگ برای 418 هزار و  733 مشترک با هدف انطباق با کدپستی مشترکین دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام شده است.

 وی ادامه داد: در اجرای پروژه شهر و شهروند هوشمند و پنجره واحد خدمات شهری شهرداری، تاکنون تعداد هفت خدمت در پنجره واحد مذکور ایجاد شده و پنج خدمت نیز از خدمات شهرداری به موازات در دفاتر پیشخوان ارائه می‌شود.

سرائی با تاکید بر لزوم توسعه فیبر نوری شهری در استان گفت: در قالب سرمایه‌گذاری مشترک شهرداری زنجان با اپراتور ایرانسل، عملیات فیبرگذاری به طول بیش از 50 کیلومتر در سطح شهر زنجان انجام شده که مقدمه‌ای بر توسعه شهر و شهروند الکترونیک است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و اطلاعات استان زنجان افزود: در نخستین مرحله امکان اتصال سه دستگاه اجرایی شامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، شهرداری زنجان، و اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، را با حفظ ملاحظات مربوط به طبقه بندی لایه‌های اطلاعاتی به انجام رسانده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول