اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک 70 میلیارد ریالی اوقاف زنجان به نیازمندان

معاون فرهنگی اوقاف استان زنجان از کمک 70 میلیارد ریالی اوقاف به نیازمندان خبر داد.

کمک 70 میلیارد ریالی اوقاف زنجان به نیازمندان

حجت‌الاسلام موسی موسوی تبریزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از ابتدای امسال بیش از 70 میلیارد ریال در بحث اهدای سبدهای معیشتی کمک‌های مومنانه از محل درآمد موقوفات استان زنجان مطابق نیات واقفین به اقشار مختلف مردم و خانوده‌های کم بضاعت صرف شده است.

 معاون فرهنگی اوقاف استان زنجان تصریح کرد: در تازه‌ترین اقدام بیش از 80 بسته معیشتی به ارزش بیش از 250 میلیون ریال به سالمندانی که جزو مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان بود اهدا شد.

وی ادامه داد: اوقاف استان زنجان در بحث‌های مربوط به کمک به نیازمندان، کمک‌های مومنانه داشته است و طی امسال نیز به دلیل مشارکت هرچه بیشتر در این امر و استفاده از ظرفیت عظیم مردم و خیرین استان اقدامات قابل قبولی صورت گرفته است.

موسوی از تشکیل پنج شورای هماهنگی امور خیریه در کمک به نیازمندان خبر داد و گفت: جلسات این شوراها به صورت منظم به منظور هم‌افزایی و مشارکت و هماهنگی تمامی ارگان‌های دخیل در کار خیر ادامه دارد که امید است به بهبود خدمت رسانی امور خیریه به مردم شریف استان شود.

 معاون فرهنگی اوقاف استان زنجان ادامه داد: بسته‌های غذایی از محل موقوفات مرتبط  تهیه شده است که با همکاری کمیته امداد، مردم و خیرین به دست نیازمندان رسیده است.

وی ادامه داد: هر چند که شیوع ویروس کرونا آثار منفی و خسارات زیان‌باری را به جامعه تحمیل و جان تعداد زیادی از هموطنان را گرفت اما، فرصت‌های قابل توجهی را نیز پیش پای جامعه قرار داد که نمونه‌ای از آن را می‌توان در همدلی مردم و مسوولان در دستگیری از نیازمندان مشاهده کرد.

موسوی با اشاره به اینکه علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع بسته‌های بهداشتی و طبخ غذا هم در قالب طرح شهید سلیمانی در استان در حال اجرا است، افزود: تلاش می‌شود تا این بسته‌های معیشتی با کمک مراکز افق مستقر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان به دست نیازمندان واقعی برسد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول