اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کسب 6 مقام برتر توسط دانشجویان زنجانی

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان از کسب ۶ مقام برتر کشوری توسط دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه پیام نور زنجان خبر داد.

کسب 6 مقام برتر توسط دانشجویان زنجانی

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویی رویش دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور با معرفی برگزیدگان خود به کار خود پایان داد.
وی با بیان اینکه این رقابت در سال ۱۳۹۹ و در بین کانون‌های فرهنگی دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور برگزار شد، افزود: این استان با ۶ کانون در این رقابت‌ها حاضر شد که به ۶ مقام برتر کشوری دست پیدا کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: در این رویداد دانشجویان دانشگاه پیام نور استان زنجان در چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری رویش دانشگاه پیام نور به ۶ مقام کشوری دست یافتند.
وی تصریح کرد: در همین راستا کانون فرهنگی هلال احمر به دبیری یاسمن جعفری و دانشجوی رشته علوم تربیتی مرکز زنجان مقام نخست این جشنواره را کسب کرده و حسن خلجی دانشجوی رشته روانشناسی مرکز قیدار در بخش شعر کلاسیک مقام اول کشور را به دست آورد.

محمدی با اشاره به اینکه در این رقابت گلزار شریفی دانشجوی رشته شیمی مرکز زنجان در رشته فرش و گلیم مقام سوم کشور را به دست آورد، اضافه کرد: همچنین مریم بازرگان دانشجوی رشته حقوق مرکز زنجان در بخش مصنوعات فلزی با تولید آثار دلیله مقام سوم این جشنواره را از آن خود کرده و عاطفه داوودی دانشجوی رشته علوم تربیتی مرکز زنجان در بخش مستند سازی شایسته تقدیر در این جشنواره فرهنگی و هنری شد.
انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول