اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یمنی‌ها به جنوب عربستان موشک بالیستیک شلیک کردند

ائتلاف سعودی شامگاه پنجشنبه مدعی شد که یک فروند موشک بالستیک یمنی‌ها را که به سمت منطقه جازان در جنوب عربستان سعودی شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرد.

یمنی‌ها به جنوب عربستان موشک بالیستیک شلیک کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف سعودی شامگاه پنجشنبه مدعی شد که یک فروند موشک بالستیک شلیک شده توسط نیروهای مسلح یمن به سمت منطقه «جازان» در جنوب عربستان سعودی را منهدم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری المیادین، ائتلاف سعودی ساعاتی قبل‌تر یک بار دیگر نیز از رهگیری و انهدام یک فروند موشک بالستیک یمن به سمت همین شهر جازان خبر داده بود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن صبح روز پنجشنبه اعلام کرد که یک فروند موشک به شرکت آرامکو عربستان سعودی در شهر «جده» شلیک کرد که به طور دقیق به هدف اصابت کرد.

تلویزیون «الاخباریه» عربستان سعودی روز پنجشنبه گفته بود که نیروهای ائتلاف یک فروند پهپاد یمنی‌ها به سمت منطقه خمیس مشیط در جنوب عربستان سعودی را رهگیری کرده است.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شامگاه سه شنبه نیز فرودگاه «ابها» در عربستان سعودی را با یک پهپاد بمباران کردند .

دولت نجات ملی یمن تاکید کرده است که تشدید حملات علیه عربستان سعودی در واکنش به افزایش حملات هوایی ائتلاف سعودی علیه یمن و تشدید محاصره این کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول