اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

تضییع حقوق عامه با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی / خیز چهارم کرونا بر اقتصاد کشور اثر منفی می‌گذارد

نماینده مردم تهران گفت: حق عموم مردم رعایت حداکثری بهداشت به منظور پرهیز از ابتلا به ویروس کروناست و اگر کسی آنرا رعایت نکند تضییع حقوق عمومی انجام داده است.

تضییع حقوق عامه با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی / خیز چهارم کرونا بر اقتصاد کشور اثر منفی می‌گذارد

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، با انتقاد از کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی فعلی اظهار داشت: همه ایرانیان باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و بدانند که این موضوع بخشی از حقوق عامه محسوب می‌شود. 

وی افزود: حق عموم مردم رعایت حداکثری بهداشت به منظور پرهیز از ابتلا به ویروس کروناست و اگر کسی آنرا رعایت نکند تضییع حقوق عمومی انجام داده است. 

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: با آنکه در طول یکسال اخیر محدودیت‌های کرونایی را پذیرفته‌ایم و سختی و دوری و عدم مراودات خانوادگی را تحمل کرده‌ایم ولی باید بدانیم بی توجهی و عادی انگاری می‌تواند ضربات و آسیب‌های جبران ناپذیر جانی و مالی به فرد، خانواده و کشور بزند. 

شاکری اظهار داشت: با رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی باید مانع از خیز چهارم کروئنا و شیوع کرونای انگلیسی در کشور شویم این در حالی است که میزان رعایت مردم در چند ماه اخیر منجر به کاهش مبتلایان و جان باختگان این ویروس منحوس شده بود که متاسفانه از این میزان کاسته شده است. 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه کرونای انگلیسی وارد کشورمان شده و سن مبتلایان و قربانیان را کاهش داده است این در حالی است که کادر بهداشت و درمان در یکسال اخیر در اوج فعالیت بوده و خسته شده‌اند که مردم باید ضمن قدردانی از زحمات آنها، اقداماتی مرتکب نشوند که برخستگی آنها بیفزایند. 

نماینده تهران در مجلس در پایان گفت: اگر میزان شیوع کرونا در کشور گسترده شده و خیز چهارم را مشاهده کنیم قطعا محدودیت‌ها و پروتکل‌ها بیشتر شده و در پایان سال جاری و ابتدای سال 1400 بر معیشت و اقتصاد خانوارها و کشور تاثیر منفی می‌گذارد. 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول