اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

روز پرکار اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه گفت: اورژانس ظرف ۲۴ ساعت گذشته روز پر کاری را سپری کرد.

روز پرکار اورژانس  ۱۱۵  کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جهانبخش وحدت نژاد گفت: دیروز بعداز ظهر ساعت ۱۷:۳۰ طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵، مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با کامیون در محور مواصلاتی یاسوج به بابامیدان، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه ، اقدامات درمانی اولیه صورت گرفت و هر ۵ نفر مصدوم به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شد.

وحدت نژاد ادامه داد: دو ساعت بعد از حادثه اول، در ماموریت دوم اورژانس ۱۱۵ باز به دلیل واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمند در همین محور یعنی محور یاسوج به بابامیدان، آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و پس از رسیدن نیروهای اورژانس یکی از مصدومین در محل درمان سرپایی و بقیه با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی در ادامه گفت: امروز ساعت ۴۱ دقیقه بامداد طی تماس تلفنی مردم با اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه، مبنی بر واژ گونی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در شهرستان چرام حد فاصل روستای تمبی و کلایه سفلی بلافاصله اورژانس ۱۱۵ شهری چرام به محل اعزام شد.

وحدت نژاد با بیان اینکه این سانحه ۵ نفر مصدوم در پی داشت، گفت: پس از رسیدن آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و انجام مراقبت های اولیه درمانی، هر پنج نفر مصدوم به مرکز درمانی در شهر دهدشت انتقال داده شدند.

وحدت نژاد در پایان با بیان اینکه در طی ۲۴ ساعت گذشته در طی این چند سانحه ترافیکی مورد فوتی گزارش نشد، خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه با توجه به کوهستانی بودن جاده‌های استان و شرایط ناپایدار جوی نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جهت پیشگیری از وقوع هر نوع سانحه یا حادثه ای در جاده های مواصلاتی دقت بیشتری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول