اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بانوان تیرانداز فارس بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشور

تیراندازان جوان دارای معلولیت استان فارس در دومین دوره از مسابقات قهرمانی پاراتیزاندازی کشور، مقام دوم تیمی را از آن خود کردند.

بانوان تیرانداز فارس بر سکوی نایب قهرمانی  مسابقات  کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رقابت های قهرمانی کشور در رشته تیراندازی جوانان دارای معلولیت با گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در هفت ماده و دو گروه آقایان و بانوان، با هدف استعدادیابی در ورزشکاران زیر ۲۵ سال، روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه در تهران برگزار شد.

رئیس هیات مدیره جامعه معلولین فارس با اعلام خبر فوق گفت: در این دوره از این مسابقات تیم معلولان فارس با مربیگری کبری رضایی و سرپرستی فرشته غلامی، نائب قهرمان کشور شد.

 حمزه گوهری افزود: در این رقابت‌ها مبینا مسلمی در رشته R4 تفنگ بادی ایستاده مقام سوم و زهرا یاوریان مقام چهارم را کسب نمودند.

وی بیان کرد: در رشته R5 تفنگ بادی درازکش مبینا مسلمی مقام دوم و زهرا یاوریان مقام سوم را کسب نمودند.

رییس هیات مدیره جامعه معلولین فارس با بیان اینکه در این رقابت‌ها تیم استان تهران به مقام قهرمانی رسید اظهار داشت:  تیم پاراتیراندازی استان فارس در این دوره  نائب قهرمان و خراسان رضوی نیز هم سوم شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول