اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی جنگ در نوار غزه را شبیه‌سازی کرد

پس از برگزاری رزمایشی برای شبیه‌سازی مقابله با موشک‌های حزب‌الله، یک شبکه صهیونیستی خبر داد که ارتش این رژیم به تازگی رزمایشی برگزار کرده است که در آن، جنگ در نوار غزه شبیه‌سازی شده است.

رژیم صهیونیستی جنگ در نوار غزه را شبیه‌سازی کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، شامگاه روز پنجشنبه، گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا رزمایشی برگزار کرده است.

خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از کانال ۱۲ گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرده است که به منظور آمادگی برای جنگ در مناطق مسکونی در درگیری احتمالی آتی در نوار غزه، رزمایشی برگزار کرده است که این رزمایش مختص افسران و با هدف برخورد با توانمندی‌های رزمی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر پا شده است.

بر اساس گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم جنگ در نوار غزه را در ماکت‌های ساخته شده از نوار غزه شبیه‌ ساز کردند و تمرین‌ها بر موضوعاتی مثل درگیری در تونل‌ها، تقابل با موشک‌ها و راکت‌های حماس را متمرکز بوده است که بخش اعظمی از آن بر چگونگی تعامل با برخورد گسترده موشک‌ها اختصاص داده شد.

در این گزارش اشاره شده است که جنگ احتمالی آتی در نوار غزه در مناطق مسکونی، در مناطق مین‌گذاری شده و تونل‌ها خواهد بود.

این گزارش در حالی منتشر شده است که در اواخر ماه گذشته گذشته نیز «نیر دفوری» کارشناس نظامی کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی خبر داده بود که این رژیم یک رزمایش نظامی گسترده با هدف شبیه‌سازی اصابت موشک‌های حزب‌الله به جنگنده‌های اسرائیلی و احتمال جنگ در جبهه شمال (مرز با لبنان) انجام داده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول