اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

موفقیت‌های شیمیدر نشان از مدیریت شایسته و همدلی تیم است

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با آرزوی موفقیت برای تیم بسکتبال شیمیدر عملکرد موفق این تیم در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را نشان از مدیریت شایسته و همدلی اعضای این تیم دانست.

موفقیت‌های شیمیدر نشان از مدیریت شایسته و همدلی تیم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم‏، شیمیدر امسال دومین فصل متوالی است که به نمایندگی از استان قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بسکتبال ایران یعنی لیگ برتر به میدان می‌رود، تیمی که از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی است و امسال نیز شرایط ایده‌آلی برای رسیدن به این مهم دارد.

نمایش موفق شیمیدر در مسابقات این فصل تحسین مدیر کل ورزش  جوانان استان قم را به دنبال داشت و رسول منعم با ابراز خرسندی از نتایج موفق شیمیدر در لیگ برتر و با آرزوی موفقیت برای این تیم در مراحل آتی لیگ، اظهار کرد: بازی درخشان شیمیدر در مقابل مهرام نشان داد که نماینده شایسته بسکتبال قم شایستگی و لیاقت رسیدن به عنوان قهرمانی فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را دارد.

وی ادامه داد: هم مسوولان و هم مردم قم با علاقه زیاد پیگیر بازی‌ها و نتایج شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال هستند و افسوس که شیوع ویروس کرونا مانع از انجام بازی‌های این تیم در سالن شهید حیدریان قم در حضور قمی‌های بسکتبال‌دوست شد، چرا که انس و الفت وصف‌ناپذیری از بازی‌های فصل قبل شیمیدر در دل مردم قم نسبت به این تیم به وجود آمده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: شیمیدر یک باشگاه طراز اول و حرفه‌ای در ورزش ایران و رشته المپیکی بسکتبال است و باید قدردان سرمایه‌گذاری مدیران عزیز شرکت شیمیدر در ورزش حرفه‌ای بود که با وجود تحریم‌های ظالمانه و در نتیجه فشارهای شدید اقتصادی، اینگونه با جان و دل به ورزش و رشته موفقی همچون بسکتبال عشق می‌ورزند.

وی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم یقینا با امکانات و ظرفیت‌های موجود از تیم بسکتبال شیمیدر حمایت کرده و امیدوار است با روند بسیار خوبی که نماینده شایسته بسکتبال استان قم در مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در پیش گرفته، پایان این رقابت‌ها با یک عنوان ارزشمند برای شیمیدر همراه باشد.

منعم در پایان عنوان کرد: شیمیدر با مدیریت هنریک درغوکاسیان یکی از خیرّین ارزشمند ورزش و از چهره‌های موفق عرصه اقتصاد کشور به خوبی مدیریت می‌شود و با یک کادر فنی با دانش و برخوردار از بازیکنان شاخص و تاثیرگذار بسکتبال ایران نقش بزرگی در رونق این رشته المپیکی ایجاد کرده و از صمیم قلب امیدواریم به جایگاه و رتبه‌ای که در شان این تیم است، دست پیدا کند.

تیم بسکتبال شیمیدر قم پس از کسب رتبه دوم جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باید روزهای شانزدهم و هجدهم اسفند ماه در دو دیدار مرحله پلی‌آف به مصاف خانه بسکتبال خوزستان برود.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول