اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

معرفی ۳۳ راننده متخلف در نهاوند به دادگاه

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: ۳۳ راننده تاکسی به دلیل عدم استفاده از ماسک و دیگر موارد مربوط به پروتکل های بهداشتی به عنوان متخلف به دادگاه معرفی شدند.

معرفی ۳۳ راننده متخلف در نهاوند به دادگاه

علی‌احسان خویشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در راستای نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در تاکسی‌های بین شهری، بازرسان بهداشت محیط این مرکز تعداد ۳۳ نفر راننده تاکسی متخلف از مقررات بهداشتی را شناسایی و پس از تذکرهای متعدد و عدم رعایت موارد لازم برای انان پرونده تشکیل دادند.

وی به تخلفات این رانندگان اشاره کرد و افزود:  این رانندگان در حین رانندگی و جابجایی مسافر از ماسک استفاده نمی‌کردند که طی چند مرحله به آنان تذکر داده شد اما متاسفانه به علت بی توجهی برای اعمال قانون به دادگاه معرفی شدند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: رانندگان تاکسی موظف به رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده دائم از ماسک، گندزدایی مستمر دستگیره‌های داخلی و بیرونی و جابجایی مسافران با ظرفیت حداکثر ۳ نفر هستند.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: در صورت بی‌توجهی رانندگان به این موارد ضمن معرفی متخلف به مرجع قضایی با هماهنگی به عمل آمده نسبت به توقیف خودرو اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ 3140/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول