اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آمریکا با حمله به پایگاه‌های نیروهای مقاومت غیرقابل‌اعتماد بودن خود را نشان داد

امام‌جمعه آستانه‌‌اشرفیه با تأکید بر غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا در طول تاریخ گفت: حمله آمریکا به پایگاه‌های مرزی در سوریه و عراق بار دیگر نشان داد سیاست‌های خبیثانه استکبار در قبال جبهه مقاومت با تغییر رئیس‌جمهور تغییر نمی‌کند، لذا مسؤولان دولتی نباید به وعده‌های آمریکا دل‌خوش کنند.

آمریکا با حمله به پایگاه‌های نیروهای مقاومت غیرقابل‌اعتماد بودن خود را نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته این شهر با محکوم کردن حمله موشکی آمریکا به دو پایگاه مرزی در کشور عراق و سوریه اظهار کرد: به دستور رئیس‌جمهور خبیث آمریکا برای دومین بار برخی از مناطق مرزی عراق و سوریه موردحمله قرارگرفته و یکی از این پایگاه محل استقرار نیروهای مستشاری جمهوری اسلامی بوده است.

وی با تأکید بر غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا در طول تاریخ گفت: حمله آمریکا به پایگاه‌های مرزی در سوریه و عراق بار دیگر نشان داد سیاست‌های خبیثانه استکبار در قبال جبهه مقاومت با تغییر رئیس‌جمهور تغییر نمی‌کند، لذا مسؤولان دولتی نباید به وعده‌های آمریکا دل‌خوش کنند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه حشدالشعبی یکی از محبوب‌ترین نیروهای نظامی در بین مردم عراق است، تصریح کرد: آمریکا و رئیس‌جمهور خبیثش باید بداند مردم و نیروهای مقاومت در عراق و سوریه این حمله را بی‌پاسخ نگذاشته و به‌زودی جواب محکمی به آنان خواهند داد زیرا مردم عراق نیروهای حشدالشعبی را جزئی از خودشان می‌دانند.

طیبی تنها راه نجات و خروج کشور از این شرایط اقتصادی را توجه به منویات مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: ملت عزیز ایران با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری روبه‌پیشرفت حرکت می‌کنند،  لذا برای بازگشت ایران به برجام باید تمامی تحریم‌ها لغو و اقدامات عملی توسط آمریکا و کشورهای غربی دیده شود.

وی با درخواست از مردم در خصوص توجه به‌روز نیکوکاری با توجه به‌روزهای پایانی سال گفت: مردم در این یک‌ساله از شیوع کرونا چندین میلیارد تومان کمک کرونایی کردند، به این دلیل  انتظار ما این است در روزهای نیکوکاری و منتهی به سال جدید یک‌همت و مساعدت لازم را انجام داده و به هم‌وطنان خود کمک کنند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با تبریک روز ۲۷ رجب و عید مبعث حضرت رسول، گفت:  حضرت امام راحل (ره) فرمود روز بعثت رسول اکرم (ص) در طول تاریخ روزی شریف‌تر از عید مبعث نیامده زیرا حضرت محمد (ص) با پیامبری خود مردمان آن دوران را از جهل نجات و راه نجات در دنیا و آخرت را به جهانیان در سراسر عالم هستی را نشان داد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول