اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تقی زاده: امیدوارم شاهد تحول اساسی در فدراسیون بدنسازی باشیم/ ورزش مادر نیازمند برنامه ریزی ویژه ای است

معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم تحولات بنیادین و اساسی در ورزش بدنسازی ایجاد شود.

تقی زاده: امیدوارم شاهد تحول اساسی در فدراسیون بدنسازی باشیم/ ورزش مادر نیازمند برنامه ریزی ویژه ای است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جمشید تقی زاده در حاشیه برگزاری شانزدهمین دوره رقابت های پرورش اندام قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور با حضور ۵۱۸ ورزشکار در سه رشته در حال برگزاری است. مسابقات مهمی را پیش رو داریم که با احتساب داوران و مربیان حدود ۷۰۰ نفر در این مسابقات به میزبانی استان هرمزگان و جزیره زیبای کیش حضور دارند.

وی افزود: از زمان حضور عبدالمهدی نصیرزاده در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تحولات خوبی را در فدراسیون شاهد بودیم و امیدوارم بتوانیم نقش ویژه ای در کنفدراسیون آسیا و جهانی ایفا کنیم. برای اولین بار خود نصیرزاده هم به عنوان یک ایرانی عضو رئیسه فدارسیون جهانی شده و امیدوارم تحولات اساسی و بنیادین در بخش حرفه ای سه رشته این فدراسیون به وجود بیاید‌.

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: به جز من امروز مهدی فروردین(رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی) و کریمی فیروزکوهی(عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی) هم در سالن برگزاری مسابقات حاضر شدند تا نشان بدهند در کنار این ورزشکاران هستند تا روز به روز بتوانیم شاهد تحول در رشته های کلاسیک، فیزیک و پرورش اندام باشیم.

تقی زاده ادامه داد: با توجه به اینکه بدنسازی مادر تمام رشته ها تلقی می شود و باشگاه های بدنسازی در سراسر کشور اشتغال زیادی را ایجاد کرده اند این رشته نیازمند برنامه ریزی ویژه ای است. از تمام مسئولان درخواست می کنم برنامه ویژه ای برای احیای این رشته در نظر بگیرند. با توجه به تحولات اخیر در فدراسیون تحرکات بیشتری در سطح آسیایی و جهانی خواهیم داشت و امیدوارم مانند گذشته که قهرمان هایی مثل بیت الله عباسپور داشتیم باز هم نقش ویژه ای در این رشته ها ایفا کنیم.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول