اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ستاد ملی کرونا شنبه محدودیت‌های تردد نوروز را اعلام می‌کند/ وزارت کشور مانع تجمع‌های انتخاباتی شود

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بر اساس کار کارشناسی صورت گرفته در ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار است فردا (شنبه) محدودیت‌هایی برای تردد مردم در ایام نوروز اعلام شود

ستاد ملی کرونا شنبه محدودیت‌های تردد نوروز را اعلام می‌کند/ وزارت کشور مانع تجمع‌های انتخاباتی شود

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره شیوع کرونا در کشور و عادی انگاری آن توسط مردم اظهار داشت: بر اساس کار کارشناسی صورت گرفته در ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار است فردا (شنبه) محدودیت‌هایی برای تردد مردم در ایام نوروز اعلام شود؛ باید مردم و مسئولان هر آنچه که این ستاد اعلام کرد را اجرایی کنند و بدانند که بارها مقام معظم رهبری مصوبات ستاد کرونا را لازم‌الاجرا دانسته‌اند.

وی افزود: اطاعت و رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به ویژه پذیرش محدودیت‌های تردد در ایام نوروز بر همگان لازم است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: مردم باید این واقعیت را بپذیرند که کرونای جهش‌یافته انگلیسی بسیار خطرناک بوده و میزان سرایت آن بسیار بیشتر از ویروس قبلی است و حتی کودکان و خردسالان را هم مبتلا می‌کند؛ وقتی کودکان درگیر ویروس کرونا شوند قطعا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها هم مبتلا شده و همه اعضای خانواده درگیر خواهند شد.

اسماعیلی اظهار داشت: باید درباره فرهنگ‌سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار اساسی صورت گیرد و نباید نوروز 1400 با مشکلات کرونا و شایع شدن آن در کل کشور سپری کنیم.

نماینده گرمی در مجلس گفت: رعایت پروتکل بهداشتی از سوی مردم، رعایت حقوق عامه محسوب شده و برگرفته از شخصیت افراد در جامعه است؛‌ باید بپذیریم که وقتی ماسک زده و فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنیم در راستای رعایت حقوق عمومی جامعه است.

دولت و وزارت کشور بخاطر کرونا، مانع تجمعات هواداران کاندیداها در انتخابات شوند

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد تجمعات زیادی از سوی دولت و سایر ارگان‌ها هستیم این در حالی است که ثبت‌نام انتخابات شوراها هم نزدیک است و باید دولت و وزارت کشور این موضوع را به شدت رصد کرده و مانع از تجمعات هواداران کاندیداها در انتخابات شوند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در فضای مجازی تبلیغات برگزاری برخی تجمعات کاندیداهای انتخابات را شاهد هستیم که از وزارت کشور می‌خواهم مانع از چنین تجمعاتی شود.

وی افزود: ‌متأسفانه عادی‌انگاری مردم نسبت به کرونا وضعیت را به سمتی سوق داده که مبتلایان به این ویروس زیاد شده‌اند باید بدانیم که سم مهلک کرونا، عادی‌انگاری آن در جامعه است.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول