اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

امام جمعه کرمان: خروجی کاخ سفید جنایت و زورگویی است/مذاکره سودی ندارد

امام جمعه کرمان گفت: از کاخ سفید هر چه بیرون می‌آید غیر از ظلم و جنایت و زورگویی چیز دیگری نیست و مذاکره ارزش و سودی ندارد و باید رسالت انقلابی خودمان را در ایستادگی و دفاع از حق مردم به سرانجام برسانیم.

امام جمعه کرمان: خروجی کاخ سفید جنایت و زورگویی است/مذاکره سودی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به روز درختکاری اظهار داشت: باید فرهنگ درختکاری را پررنگ‌تر کرده و باید مسئولان کاری کنند که همه ما انسان‌ها خود را مقید بدانیم درختی بکاریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری و توجه به امور نیازمندان با محوریت کمیته امداد عنوان کرد: این امر بسیار مهم و پرثواب دینی را بخصوص در این روزهای مهم نباید فراموش کنیم.

وی با تبریک فرارسیدن بعثت پیامبر اسلام بیان کرد: بحث بعثت بسیار مهم است چراکه تحول عجیبی در جامعه انسانی شاهد بودیم در بعثت زیرا بزرگترین پیامبر الهی مبعوث شد و مهمترین و بزرگترین ماموریت در این روز اتفاق افتاد آن هم زمانی که قدرت‌ها و جاهلیت در همه نقاط دنیا گسترش پیدا کرده بود.

امام جمعه کرمان ادامه داد: در آن روز چراغ هدایتی روشن نبود و راه حق آشکارا وجود نداشت اما مأموریت برای امت اسلامی همراه کتابی بزرگ که ماموریت آن جهانی و همیشگی است آن روز به پیامبر داده شد و بعثت مطلعی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای جامعه انسانیت است.

علیدادی‌سلیمانی بیان داشت: همه کشورهای اسلامی بخصوص جبهه مقاومت باید با جدیت هر چه تمام‌تر تلاش کنند تا آمریکایی‌ها را از بلاد اسلامی اخراج کنند زیرا تا زمانی که آنها باشند جنایت و قتل عام می‌کنند.

وی گفت: مطلب دیگر که روشن‌تر شد مواضع دولت جدید آمریکا است که در بخشی از مواضعش به صراحت بیانیه داد، لذا مسوولان و همه کسانی که در پرونده هسته‌ای کار می‌کنند، بدانند تنها راه اطاعت از دستورات رهبری است و هیچ سستی به خود راه ندهند و محکم بایستند و هیچ چشم امیدی به مذاکره نداشته باشند.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: از کاخ سفید هر چه بیرون می‌آید غیر از ظلم و جنایت و زورگویی چیزی دیگری نیست و مذاکره ارزش و سودی ندارد و باید رسالت انقلابی خودمان را در ایستادگی و دفاع از حق مردم به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/3388/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول