اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

رونمایی از کتاب «در میان سرخپوست‌ها» در نشست اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی

در چهل و چهارمین نشست سراسری اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی از کتاب «در میان سرخپوست‌ها» (تاریخ شفاهی سفر چند تن از اعضای جنبش عدالت‌خواه به بولیوی) رونمایی شد.

رونمایی از کتاب «در میان سرخپوست‌ها» در نشست اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ در چهل و چهارمین نشست سراسری اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی از کتاب «در میان سرخپوست‌ها» ( تاریخ شفاهی سفر چند تن از اعضای جنبش عدالت‌خواه به بولیوی) رونمایی شد.

مسعود ملکی از ادوار جنبش عدالتخواه دانشجویی در مراسم رونمایی از این کتاب گفت: جریان عدالت‌خواهی به واسطه واژه «عدالت» به این دلیل که مخاطب این واژه جهانی است، قابلیت جهانی شدن دارد. 

وی تاکید کرد: به نظر من در میان سرخ‌پوست‌ها که سفرنامه بچه‌های جنبش به بولیوی در سال ۸۸ هست سوژه جذاب و عامه پسندی است و دلیل اینکه ما این موضوع را بین موضوع‌های استراتژیک دیگر انتخاب کردیم، همین عامه پسند بودن این موضوع بود.

احسان دهقانی از ادوار جنبش عدالتخواه دانشجویی هم در این مراسم گفت: تقریبا سه چهار سال پیش ما، یک تیم سه چهار نفره، جمع شدیم تا تاریخ یک دهه فعالیت جنبش را حفظ و روایت بکنیم. که چند کتاب و یک مستند در مرحله تدوین و پژوهش هستند. 

وی افزود: کتاب سه محور اصلی دارد:، جریان‌های دانشجویی، فعالیت بین‌المللی و اشاره‌هایی به دغدغه‌های زیست محیطی با رویکرد انقلاب اسلامی 

دهقانی اظهار داشت: سعی کردیم در روایت انصاف را رعایت کنیم و حرف‌های گفتمانی خودمان را در پاورقی‌ها بیاوریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول